Ši komanda „ENEOS 1000 km“ lenktynėse startuoja nuo 2006 metų. Geriausi pasiekimai šiose lenktynėse – 2006 m. iškovota III vieta A3000 klasėje, 2008 m. 100 ratų lenktynėse pelnyta I vieta A3000 klasėje, o prieš trejus metus, 2012 m. Lietuvos ilgų distancijų lenktynių čempionate iškovota II vieta A3000 klasėje.
Šiais metais lenktynėse automobilį pakaitomis vairuos du sportininkai.
Pristatome komandą:
Igoris Sidunovas. 42 metų sportininkas aktyviai lenktyniauja nuo 1998 metų. Tai daugkartinis įvairių traukos, kalnų ir ilgų distancijų žiedinių lenktynių dalyvis. Igoris yra daugelį kartų tapęs ilgų distancijų lenktynių prizininku skirtingose klasėse.
Igoriui šių metų „ENEOS 1000 km“ lenktynės bus jau dvyliktos. Nuo 2008 metų I. Sidunovas lenktyniauja prie „Volkswagen Beetle RSI“ vairo, todėl puikiai pažįsta šio automobilio galimybes.
Linas Puzonas. 29 metų sportininkas nuo 18 metų kaip mėgėjas lenktyniauja įvairiose slalomo ir kitose mėgėjų lenktynėse. Kaip profesionalas Linas lenktyniauja nuo 2012 metų ir visus šiuos metus Linas vairavo tą patį „New Beetle“ automobilį.
L. Puzonui šių metų „ENEOS 1000 km“ lenktynės bus jau ketvirtos. Tarp didžiausių savo pasiekimų Linas įvardija II vietą, iškovotą 2012 metų Lietuvos ilgų distancijų čempionato A3000 klasėje.
Pernai komandai fatališkai nesisekė – jie buvo pirmieji, pasitraukę iš 1000 km lenktynių. Dar pirmose treniruotėse automobiliui sugedo sankaba, o vėliau sulūžo ir variklis... Taisyti nebevertėjo ir nebebuvo jokių galimybių, tad iš kovos pasitraukta dar iki kvalifikacijos.
Šiais metais pagrindiniu uždaviniu komandos vadovas Juozas Abišala įvardija vienintelį tikslą – pasiekti finišą.
Juozas 222 komandai vadovauja jau penktus metus, o iš viso 1000 km lenktynėse yra nuo 2004 metų. Nors J. Abišala ir pats būtų nieko prieš palenktyniauti, nes yra daugelį metų bandęs savo jėgas įvairiose kalnų lenktynėse, slalomuose bei daug kartų tapęs prizininku, jis mieliau renkasi vadovavimą komandai.
„Tam, kad važiuotum greitai, reikia skirti daug lėšų ir laiko, o būtent laiko man pastaruoju metu ir trūksta labiausiai. Šiaip sau makaluotis po trasą nenoriu, todėl geriau renkuosi vadovauti komandai,“ – sako J. Abišala.
Tačiau ir vadovavimas komandai atima daugybę ir laiko, ir nervų. „Sunkiausia išgyventi nesėkmes. Jos pastaraisiais metais tapo komandos palydovės ir tiesiog užplūdo mus. Komanda tarsi užkeikta,“ – sako Juozas.
J. Abišala pritaria daugelio nuomonei, kad didelę dalį komandos sėkmingo pasirodymo lenktynėse lemia teisingas išankstinis planavimas bei teisingi sprendimai pačių lenktynių eigoje. Kuo panašiau važiuoja komandos lenktynininkai, tuo paprasčiau dėlioti komandos strategiją.
„Svarbiausia komandoje yra bendra darna ir pozityvus nusiteikimas lenktynių metu net pačiais sunkiausiais momentais“, – sako komandos vadovas.
Kol kas komandai labiausiai trūksta laiko ir finansų. Dėl to ekipa negali dažnai treniruotis.
Kadangi šiais metais „ENEOS 1000 km“ lenktynėse „Volkswagen New Beetle RSI“ vairuos tik du sportininkai, nei vienas jų negali susirgti. Abu privalės būti optimalios formos visą lenktynių distanciją.
Kaip vienus svarbiausių veiksnių komandai J. Abišala įvardija gerą fizinę formą ir kokybišką maistą lenktynių metu.
„Nors iki šiol mūsų sportininkų skrandžiai buvo geležiniai ir nei vienas maistu nesiskundė, šiais metais jiems nebus galima sirgti, nes jeigu ant atsarginių suolelio neturėsime nei vieno vairuotojo, teks abiem lenktyniauti bet kokia kaina“, – juokauja J. Abišala.