16-ą kartą vyksiančių lenktynių organizatorius, VŠĮ „Promo events“ vadovas Darius Jonušis atskleidė, kad jau turi 32 komandų paraiškas dalyvauti.

„Tai – įspūdingas skaičius šiam laikotarpiui. Anksčiau būdavo, kad gegužės-birželio mėnesiais turėdavome 12-15 užsiregistravusių komandų, o dabar turime 32 ir dar žinau 4-5, kurios pildo paraiškas. Prognozuojame, kad šiemet turėsime rekordinį skaičių dalyvių iš užsienio“, – antradienį surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo D. Jonušis.

Jis įvardijo ir keletą automobilių, kuriuos tikrai šiemet išvysime lenktynių trasoje. Tarp jų bus keli BMW M3 ir M4 bolidai, jau etatinė dalyvė „Aquilla“, renginys neapsieis ir be greičiausių „Porsche“ modelių. Vieną iš jų, „Porsche 911 GT3 Cup“, vairuos ir bene pajėgiausias Lietuvos žiedinių lenktynių sportininkas Robertas Kupčikas - jis vienoje komandoje važiuos su „Oktanas Racing“ ekipos nariais broliais Nemunu ir Nerijumi Dagiliais, kurie 1000 km lenktynes laimėjo dukart, o pastarąjį kartą - 2013 metais, kai su jais važiavo Benediktas Vanagas.

Jau atsiuntė paraišką ir pernykščiai kvalifikacinių varžybų nugalėtojai – su Ispanijos vėliava lenktyniaujanti „Speed Factory Racing“ komanda, vadovaujama lietuviams gerai pažįstamo Daliaus Steponavičiaus. Su Olandijos vėliava Palangoje rungsis dvi šios šalies „JR Motorsport“ komandos, kurios į Palangą žada atsivežti net keturi automobilius – „Pro Diax racing by JR Motorsport“ ir „Brum brum racing by JR Motrosport“.

„ENEOS 1000 km lenktynėse“ varžytis paraiškas jau padavė ir dvi latvių bei viena Estijos komanda, tačiau šis svečių sąrašas toli gražu ne galutinis.

„Lenktynių kokybės lygis kyla ir tai džiugina. Panašu, kad dėl nugalėtojų vardo kovos 10-15 lygiaverčių komandų“, – į ateitį žvelgė D. Jonušis.

Jis pabrėžė, kad šiemet bus dar daugiau dėmesio skiriama saugumui, pirmiausia pradedant nuo griežtesnės licenzijų lenktynininkams išdavimo tvarkos.

„Anksčiau buvo taip, kad vairuotojui užteko turėti licenziją ir jis turėjo būti važiavęs ne mažiau vieneriose lenktynėse. Nebuvo įvardinta, kokios tai lenktynės, ir pernai mes turėjome problemą. Dabar taisyklės buvo patvirtintos taip, kad vairuotojui reikalinga licenzija ir jis turi būti važiavęs bent dvejose žiedinėse lenktynėse. Turime būti užtikrinti, kad dalyvaus maksimaliai kvalifikuoti lenktynininkai“, – pabrėžė „Promo events“ vadovas.

Be to, lenktynėse nebegalės dalyvauti atviro tipo, stogo neturintys automobiliai, tokie kaip „Lotus“, o itin žemiems modeliams gali tekti papildomai investuoti į tokią įrangą, kaip papildomi žibintai, kurie turės būti montuojami matomesnėje vietoje.

Organizatoriai taip pat žada pakelti paties renginio kokybę. „Galime drąsiai girtis, kad tai yra didžiausias automobilių sporto renginys ne tik Lietuvoje, ne tik Baltijos šalyse, bet greičiausiai ir Rytų Europoje. Vis dėlto šiemet norime pakelti kokybės kartelę dar aukščiau, kad tai būtų tris dienas trunkanti automobilių šventė. Pamatysime ne tik tradicinius renginius, tokius kaip traukos lenktynės ar istorinių automobilių varžybos, tačiau bus dar du dideli renginiai, apie kuriuos paskelbsime vėliau. O koncertinė programa šalia trasos vyks ne tik šeštadienį, kaip būdavo anksčiau, bet visus tris vakarus“, – kalbėjo D. Jonušis.

Beje, šį pavasarį bus atidarytas Palangos aplinkkelis, tačiau tai trasos konfigūracijai neturės įtakos ir ji išliks tokia pat, kaip ir pernai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)