„Dar braižydami būsimųjų, šalies automobilių sportą išgarsinusių ilgų nuotolių lenktynių kontūrus, stengėmės, kad jos tenkintų ne tik sportininkų, bet ir į renginį atvykstančių žiūrovų, net ir nelabai besidominčių didžiuoju sportu, interesus, – sako pagrindinis „Aurum 1006 km lenktynių“ organizatorius Darius Jonušis. – Džiaugiuosi, kad renginio programoje prigijo ir tapo tradicinėmis žiūrovų slalomo varžybos. Juk dažnas lietuvis nors kartą svajoja atsidurti lenktynininko kailyje!“
Maratoninių lenktynių organizatorius tikisi, jog šiemet žiūrovų slalomo kokybinė kartelė bus kilstelėta į naujas aukštumas, nes varžybų partneriu tapo gerai žinoma bendrovė „Technitis“.
Ir šiemet žiūrovų slalome galima dalyvauti su bet kokiu techninius reikalavimus atitinkančiu automobiliu, o trasą nedraudžiama įveikti tiek kartų, kiek norima.
Pasak šių varžybų organizatoriaus, Vilniaus miesto sportinio vairavimo centro vadovo Andrejaus Savčenkos, žiūrovų slalomo varžybos – tai pirmoji pakopa jei ne į sportininko kelią, tai į geresnį automobilio valdymą net ir kritinėse situacijose – tikrai.
„Kartu su man jau ne pirmus metus talkinančia vairavimo instruktore Olga Židovlenkova ir kitais slalomo varžybas aptarnaujančios komandos nariais po kiekvieno važiavimo žiūrovui kantriai paaiškiname pagrindines jo klaidas, kurias būtina taisyti, nurodome kaip teisingai rinktis trajektorijas, kur stabdyti, o kur galima būtų labiau paspausti akceleratoriaus pedalą, – sako A. Savčenka. – Matyt, žiūrovai tą informaciją vertina, nes kasmet pastebime vis daugiau nuolatinių šių reikalingų varžybų dalyvių.“
Kaip ir anksčiau, taip ir šiemet, septintojo žiūrovų slalomo dalyviai rungsis trijose grupėse pagal automobilio pavaros tipą: varomi priekiniais ratais (FWD), galiniais (RWD) ir visais keturiais (AWD).
Atskiroje klasėje varžysis dailiosios lyties atstovės.
Greičiausieji išsiveš krūvą rėmėjų prizų ir bus pagerbti didžiojoje „Aurum 1006 km lenktynių“ scenoje.