77 numeriu pažymėtas automobilis dar buvo nespėjęs gerai įsibėgėti, kai R. Čapkausko automobilio galiniai stabdžiai buvo užblokuoti, o bolidą metė į dešinę pusę.
Automobilis užkabino atitvarus, buvo apgadinti priekiniai jo apdailos elementai. Teigiama, kad buvo prakirstas ir vienas iš automobilio aušinimo sistemos komponentų ir pasipylė aušinimo skystis.
Kas nutiko, kol kas nėra aišku, spėjama, kad įtakos galėjo turėti ir tai, kad buvo keičiamos tik vieno rato stabdžų trinkelės.
Kone tuo pat metu techninėje zonoje užsiliepsnojo „GSR Motorsport“ komandos 66 numeriu pažymėtas automobilis. Tai lėmė, kad buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio trasoje laikas, tad R. Čapkauskas, nuo lyderių atsiliekantis 7 ratais, grįžo į techninę zoną, kur buvo pradėti skubūs remonto darbai.
Tokia nesėkmė leido į priekį išsiveržti „Noker Racing team“, važiuojantiems su TCR automobiliu, turinčiu dviejų litrų darbinio tūrio variklį. Nuo lyderių jie atsilieka 10 ratų.
Nepasisekė ne tik R. Čapkauskui, bet ir jo sūnui Titui. Šis, lenktyniaunatis su „DHL Racing Team“ komanda, lenktynių neužbaigs, mat komandos turimo TCR automobilio variklis sugedo nepataisomai.