Šiemet kvalifikacijoje yra taikoma nauja technika: reikia ne vieno piloto greičiausio laiko, o dviejų. Ir geriausių laikų suma nulems, kas atsidurs tarp 10 greičiausių.
Kol kas į kvalifikaciją neišvažiavo tik „Dynami:T Energy“ komandos „Chevrolet Corvette“, mat treniruotėse automobilis buvo užkabintas kitos komandos ir buvo apgadintas. Kaip aiškino komandos lenktynininkas Mantas Matukaitis, buvo apgadintas automobilio traversas. Jį mėginta virinti, tačiau nepavyko, tad iš Kauno bus atgabenta nauja detalė ir šis komandos automobilis šeštadienį, prasidėjus lenktynėms, startuos iš techninės zonos.
Teks imtis naujos strategijos
Indrė Senkutė, komandos „Dock Craft Beer & Burgers by 222“ lenktynininkė, DELFI pasakojo, kad yra šiokių tokių pakeitimų lenktynėse, mat padidinta maksimali laiko norma, kiek vienas lenktynininkas gali važiuoti. Nuo valandos riba padidinta iki pusantros valandos.
Kaip I. Senkutė pasakojo Palangoje dirbančiai DELFI Auto žurnalistei Eglei Girdenytei, toks pakeitimas, viena vertus, yra geras komandoms, nes reikia mažiau gaišti laiko keičiantis lenktynininkams kas valandą. Antra vertus lenktynininkams, ypač tiems, kurių duona nėra lenktyniavimas, ištverti pusantros valandos bus gerokai sunkiau.
Be to, tokia tvarka gali pakišti koją ir kai kurių komandų strategijai, mat įprastai norima degalų bakus pildyti tada, kai antrą kartą keičiasi vairuotojai, tačiau ne visiems automobiliams trims valandoms užteks degalų.