„Maserati“ savo klientams ir lenktynių komandoms pasiūlys MC20 GT2 modelį.

MC20 GT2 sukurtas pasitelkus standartinio modelio bazę, kuri leido pasiekti geriausius klasėje rodiklius. Pavyzdžiui, inovatyvus „Nettuno“ variklis su nauja „Maserati“ dvigubos uždegimo kameros technologija, pakaba su dviguba svirtimi, sportinio tipo vairo traukės ir anglies pluošto monokokas.

„Maserati“ sugįžimas į GT lenktynes tobulai atspindi naują gamintojo erą ir pergalingas MC12 lenktynes FIA GT čempionatuose 2004–2010 metais. Taip pat MC12 triskart laimėjo 24 valandų Spa lenktynes: 2005, 2006 ir 2008 metais. Gamintojas pradeda naują „Maserati Corse“ erą ir prisimena šlovingus savo automobilių sporto laikus.

„Tiek lenktynėse, tiek gatvėse į priekį mus varo aistra. Džiaugiamės savo meistriškumu automobilių sporto istorijoje ir tuo pačiu labai didžiuojamės galėdami lenktyniauti su ypatingu MC20. Lenktynės visada buvo „Maserati“ stichija, o dabar, tiek „Fanatec GT2 European Series“, tiek „Formulės E“ čempionate, šis prekės ženklas pradeda naują pradžią nuo savo šaknų“, – sako „Maserati“ vadovas Davide’as Grasso.

„Maserati Corse“ lenktynių programa kartu su MC20 GT2 sujungia „Formulės E“ gamyklos programą ir mūsų serijinius automobilius. Šis naujas žingsnis simbolizuoja, tai, kad „Maserati“ vieta – automobilių sporte. MC20 yra fantastiškas serijinis automobilis. Džiaugiamės, kad mūsų aistringam klientui patiks su juo lenktyniauti“, – teigia „STELLANTIS Motorsport“ viceprezidentas Jean-Marcas Finotas.

Maserati Fanatec GT2 European Series

„Maserati GT2“ savybės ir techninės specifikacijos

Automobilis

  • Maserati Centro Stile dizainas
  • Vienvietis ne kelyje homologuotas lenktyninis automobilis
  • Plotis / aukštis (mm): 2020 x 1220 (gali keistis)
  • Svoris be skysčių bus patvirtintas po BoP pritaikymo


Atitinka FIA lenktynių sagumo reikalavimus

  • FIA homologuotas FT3 120 litrų degalų bakas
  • Specialus FIA gesintuvas

Variklis

  • Maserati Nettuno
  • V6 90 laipsnių išdėstymo su dviguba turbina
  • 3 litrų darbinis tūris
  • Galia bus patikslinta po BoP pritaikymo (630 AG kuriamoje bazinėje versijoje)
  • Maserati Twin Combustion (MTC) dvigubo uždegimo kamera su dviem žvakėm cilindrui
  • Sauso karterio tepimo sistema

Pavaros

  • Galiniai varantys ratai ir 6 laipsnių sekvencinė pavarų dėžė su pavarų perjungimo mentelėmis
  • Sportinio tipo sankaba ir riboto slydimo mechaninis diferencialas

Kėbulas

  • Specialus MC20 GT2 kėbulas
  • Lenktynėms skirta aerodinamika
  • Reguliuojamas galinis aptakas
  • Didelė prispaudžiamoji galia
  • LED žibintai
  • FIA patvirtintas rūko ir lietaus žibintas
  • Priekinis ir šoniniai langai iš Lexan medžiagos

Važiuoklė

  • Itin lengvas anglies pluošto monokokas
  • FIA homologuoti saugos lankai
  • Integruotas pakėlimo įrenginys

Stabdžiai

  • Lenktyninės stabdžių apkabos ir ventiliuojami stabdžiai
  • Pagal užsakymą sukurta stabdžių aušinimo sistema

Ratai

  • Pagal užsakymą sukurti kaltiniai 18 colių aliumininiai ratai
  • Ratai tvirtinami viena centrine veržle
  • Slick tipo padangos

Pakaba

  • Dvigubos svirties pakaba su lenktyninio tipo vairo ašimi
  • Reguliuojami sportiniai amortizatoriai
  • Reguliuojami stabilizatoriai gale ir priekyje

Vidus

  • Reguliuojama lenktyninių pedalų platforma
  • Reguliuojama vairo kolonėlė
  • Lenktyniniai 6 taškų diržai
  • Daugiafunkcinis anglies pluošto vairas
  • Galinio vaizdo kamera (papildoma įranga)
  • Vidaus kamera vaizdo įrašams (papildoma įranga)
  • Duomenų surinkimo sistema
  • Vairavimo efektyvumo optimizavimo ekranas (papildoma įranga)
  • Oro kondicionierius
  • Padangų slėgio stebėjimo sistema (papildoma įranga)
  • Reguliuojamas ABS ir sukibimo kontrolė
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją