Automobilių klasėje didelių netikėtumų nenutiko ir lyderio poziciją išsaugojo beveik valandos persvarą sukaupęs V. Vasiljevas, vairavęs vokiečių komandos „X-Raid“ paruoštą „Mini“ visureigį. Antroje vietoje džiaugsmingai finišavo lenkų lenktynininkas Adamas Malyszas su „Toyota Hilux“ prototipu. Buvusiam šuolių su slidėmis sportininkui tai – pirma prizinė vieta pasaulio taurės čempionate. Trečioje vietoje liko čekas Miroslavas Zapletalas su savos konstrukcijos „Hummer“ prototipu, prizinę vietą išplėšęs vos aštuonių sekundžių skirtumu.
Motociklų klasėje vyko kur kas didesnė drama. Prieš paskutinį etapą „KTM“ sportininkas Marcas Coma turėjo pusantros minutės persvarą prieš „Honda“ atstovą P. Goncalvesą. Pastarasis šiemet jau nugalėjo pirmuose dviejuose pasaulio taurės etapuose, tuo tapu Dakaro nugalėtojas M. Coma šiose varžybose triumfavo septynis kartus. Dramatiškoje dvikovoje portugalas paskutinę dieną sugebėjo aplenkti M. Comą beveik dviejų minučių skirtumu ir išplėšti netikėtą pergalę.
„TAEM Group“ ekipažas Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas varžybas pabaigė kopose – sportininkų visureigis ir vėl sugedo trasoje. Neapsikentę nuolatinių techninių problemų, lietuviai tiesiog paliko automobilį trasoje ir grįžo į Abu Dabį komandos palaikymo visureigiu.
„Pirmą ir paskutinį kartą veliamės į tokią avantiūrą. Pasigedome rimto techninio palaikymo, automobilis nebuvo tinkamai paruoštas. Kita vertus, man tai buvo nebloga pažintis su dykumų maratonais. Galiu tik nulenkti galvą prieš lenktynių lyderius. Tai - itin daug ištvermės ir susikaupimo reikalaujantis sportas. Esu tikras, kad dar sugrįšime,“ – neprarado optimizmo V. Žala.
Lenktynių dalyviai įveikė 2006 kilometrų trasą. Maratono pradžioje organizatoriams įtampą sukėlė britų motociklininko Camerono Waugho žūtis, tačiau buvo nuspręsta varžybas tęsti. Viso varžybose startavo 113 dalyvių.