Mindaugas Varža sako, kad etapas Italijoje savo greičio ruožais išties priminė klasikinį ralį. Tačiau kadangi jo ir Egidijaus Valeišos duetas jau turi gana nemažai patirties tokio stiliaus varžybose, organizatorių pasiūlyti iššūkiai lietuvių nenustebino. Pirmąją dieną dalyvių laukė testinis greičio ruožas ir prologas, o antrą ir trečią dieną – greičio ruožai.

Pasirinkę puikų tempą mūsų šalies atstovai pirmąją varžybų dalį pabaigė antroje savo klasės vietoje, išlaikydami sveiką savo „Can Am Maverick X3“ bagį ir nuo klasės lyderių atsiliko vos 5,9 sekundes.

„Pirmąją dieną laukė tikrai sudėtinga distancija. Visiškai ralio stiliaus. Visi 140 kilometrų pirmojo greičio ruožo buvo tarsi klasikiniame ralyje. Tiek vairuotojui, tiek šturmanui buvo daug darbo, nes atstumai kelio knygoje buvo tikrai maži, buvo daug skaitymo. Taip pat buvo daug aštrių posūkių, kur pavėlavus vairuotojui pateikti informaciją tikrai galėjome turėti reikalų. Greitį išlaikėme neblogą. Nors buvo šiokių tokių klaidų, bet jos nebuvo esminės“, - sakė Mindaugas Varža.

Kaip sakė Mindaugas Varža, dar pirmąją ralio dieną jiems teko ištiesti pagalbos ranką varžovų ekipažui, kurie apsivertė bei savo jėgomis negalėjo išsikapstyti iš esamos padėties. Kadangi lietuviai patys irgi žino, ką reiškia pagulėti šalia kelio, nedvejodami sustojo varžovams padėti. Tokį mūsiškių gestą įvertino ne tik nelaimėlių ekipažas, bet ir varžybų teisėjai.

„Važiuodami pirmame greičio ruože radome užblokuotą kelią. Vienas italų ekipažas apsivertė trasoje ir liko gulėti ant stogo. Sustojome juos atversti ir patraukti nuo trasos. Pernai tokią situaciją turėjome ir patys, tai žinome ką reiškia, kai įkrenti ir negali išvažiuoti savo jėgomis. Dėl to pagelbėjome varžovams, kurie vėliau atėjo dar sykį mums padėkoti už pagalbą. Be to, teisėjai mums kompensavo tą laiką, kurį sugaišome padėdami kolegoms. Tai tokia „win-win“ situacija gavosi“, – pasakojo Mindaugas Varža.

Antrąją ralio dieną dalyvių laukė lygiai tokie patys, klasikinio ralio stiliaus greičio ruožai, kuriuose reikėjo itin daug tikslumo. Tačiau lietuviams pavyko išlaikyti tempą ir išvengti didesnių keblumų.

Galutinėje rikiuotėje Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža įsitvirtino antroje T3 klasės vietoje, kur varžėsi 15 ekipažų. Absoliučioje „Italian Baja“ rikiuotėje lietuviai pasirodymą baigė aštuntoje vietoje, nusileisdami tik tokioms ralio reido ir „Baja“ disciplinų legendoms kaip Yazeedas Al Rajhi, Nasseras Al-Attiyah, Juan Cruz Yacopini ar Cristiano Batista de Sousa.

„Antroji vieta mums – labai aukštas rezultatas, nes pavyko aplenkti labai daug greitų ekipažų, ankstesnių metų pasaulio čempionų. Savo klasėje neaplenkėme tik Otavio Leite de Sousa. Jis yra Cristiano Batista de Sousa, laimėjusio T4 klasėje, sūnus. Jų visa šeimynėlė yra tikrai patyrusi ir greita.

Prieš startą su Egidijumi sau aukštų tikslų nekėlėme, važiavome be įtampos, tad rezultatas gavosi tikrai geras. Dabar žiūrime į priekį ir už dviejų savaičių ketiname startuoti Ispanijoje, „Baja Aragon“ varžybose. Jose bandysime finišuoti ne žemesnėje pozicijoje nei Italijoje. Ačiū visiems, kurie palaiko, ačiū mūsų su Egidijumi šeimoms. Susitiksime kitose varžybose“, – po finišo sakė Mindaugas Varža.

Iš viso „Italian Baja“ varžybose startavo ekipažai 37 ekipažai iš keturių žemynų bei 25 pasaulio šalių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją