„Ryte buvo labai slidu, tai greitis vietomis buvo smarkiai sumažėjęs, bet viskas gerai. Pirmas greičio ruožas sėkmingai suvažiuotas ir net jame buvo vietų, kai važiavom gazas-dugnas režimu“, – apie dienos pradžią pasakojo Adomas Gančierius, pirmame ruože užėmęs trečią vietą keturračių įskaitoje.

Sportininkas sakė, jog antrame greičio ruože trasos jau spėjo išdžiūti, o trasa buvo ypatingai greita. Sausoje žemėje likusios provėžos apsunkino patį važiavimą, o dėl didelio greičio ir itin nelygaus kelio kartais buvo sunku net išsilaikyti ant keturračio. Antrąją ralio dieną, pagal preliminarius rezultatus, „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkas užėmė trečiąją vietą tarp keturračių.

CFMOTO komanda Balkanų ralyje

„Rytoj turėsime du greičio ruožus ir kelsimės į kitą bivaką, važiuosime į aukštesnius kalnus. Tikiuosi ten bus daugiau navigacinių iššūkių, per kuriuos galiu laimėti daugiau laiko“, – kalbėjo A. Gančierius.

Antanas Kanopkinas, grįžęs į finišą, taip pat pasakojo, jog pirmasis dienos greičio ruožas buvo labai sudėtingas dėl slidžios dangos, o navigaciją apsunkino tvyrojęs rūkas, bet jį pavyko įveikti be jokių didesnių nesklandumų.

CFMOTO komanda Balkanų ralyje

Antrasis greičio ruožas taip pat įveiktas sklandžiai, tačiau, neslepia sportininkas, tokiu tempu, kokiu teko jame važiuoti, tenka smarkiai rizikuoti: „Taip važiuoti gal ir galima vieną greituminį ruožą, bet viso ralio taip nesuvažiuosi. Kažkurioje vietoje toks važiavimas tikrai baigtųsi nelaime, o gal netgi tragedija. Greičiai tikrai buvo labai dideli, o su mūsų technika važiuoti per trasoje buvusias duobes tokiu dideliu greičiu yra virš rizikos ribos.“

Sportininkas prieš antrąjį ruožą buvo išsikėlęs sau tikslą pasivyti kelis varžovus ir tai jam pavyko sėkmingai įgyvendinti. Preliminariais rezultatais šiandien A. Kanopkinas liko šeštas savo įskaitoje.

„Diena esu patenkintas. Sveikata ryte vis dar buvo labai prasta, bet per dieną išsijudinau ir dabar jaučiuosi geriau. Ruošiamės rytojui“, – sakė sportininkas.

Rytoj dalyvių laukia pervažiavimas į kitą bivaką, tad technika itin atidžiai peržiūrima ir ruošiama ilgai dienai trasoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją