Kaip pranešime spaudai teigia vienas iš organizatorių Giedrius Čenkus, „Naktinės Lenktynės“ Lietuvoje buvo kaip šviežias oro gurkšnis – nelengvas organizatoriams ir dalyviams, bet toks, kokio seniai reikėjo.

„Jokioj Lietuvos trasoj tokių dalykų negalėjai pamatyti. Save ir dalyvius jau 10 metų spaudžiame perlipti galimybių ribas. Iš pradžių „Time Attack“, paskui kontaktinės „Race“ lenktynės ir galiausiai išmušė laikas savo įgūdžius išbandyti ilgų distancijų lenktynėse. Tik kad būtų dar įdomiau, jos vyksta egzotišku metu, kai visiškai tamsu“, – apie natūralią „Autoplius.lt Fast Lap“ evoliuciją kalba G. Čenkus.

Ilgės dvigubai, dvigubai ir sunkės

Pirmose „Naktinėse Lenktynėse“ dalyvavo 18 komandų. Jas laimėjo Tauras Tunyla ir Martynas Sidunovas, kurie savo „VW Scirocco GT24” automobilį suremontavo iki starto likus vos pusvalandžiui. Visi dalyviai turėjo važiuoti 2 valandas ir 12 minučių. Naktyje kiekvienas „Nemuno žiedo“ posūkis yra keliskart klaidingesnis, todėl vairuotojams teko nelengva užduotis. Lenktynių taisyklės neleido nuobodžiauti ir komandų vadovams, nes automobiliai turi privalomai sustoti techninio aptarnavimo zonoje degalų užpylimui, padangų keitimui ir vairuotojų pasikeitimui.

Pasak G. Čenkaus, ilgų distancijų lenktynės Lietuvoje tikrai nėra jokia naujiena, tačiau naktį jos nevyko. Kartu su tamsa iškyla žymiai daugiau techninių iššūkių dalyviams ir organizatoriams. Ant automobilių reikia sumontuoti papildomas šviesas ir šviečiančius startinius numerius. Naktyje nesimato teisėjų mojamų vėliavų, todėl jas pakeitė geltoni LED švyturėliai. Taip pat teisėjai lenktynėse naudojo „Full Course Yellow“ procedūrą. Lygiai tokią pačią kaip FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate. Receptas suveikė ir lenktynės buvo sklandžios, tačiau, kaip tvirtina organizatoriai, sezonas per trumpas žaisti saugiai, todėl trečiajame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape jautį reikia imti už ragų. Šįkart „Naktinės Lenktynės 420“ bus dvigubai ilgesnės ir dalyviai „Mažajame žaliajame pragare“ praleis 4 valandas ir 20 minučių. Taip pat bus privalomi mažiausiai trys sustojimai po penkias minutes techninio aptarnavimo zonoje.

„Tai yra rimta distancija rimtiems lenktynininkams. Jau nekalbant apie tai, kad lenktynės vyks aklinoje rugpjūčio tamsoje. Iššūkių bus dvigubai daugiau. Komandos turės spręsti, kada keisti padangas, nes vienas komplektas tokio išbandymo neatlaikys. Lygiai taip pat dvigubėja incidentų ir gedimų rizika. Tačiau dėl pastarųjų esam ramūs, nes turėsim respektabilią padarinių šalinimo komandą ir trijų „Nissan Navara“ gelbėjimo automobilių užnugarį“, – prognozuoja organizatorius.

Gražus reginys ne tik benzingalviams

Po pirmųjų „Naktinių Lenktynių“ socialinius tinklus užplūdo romantiškos nuotraukos iš sutemusios Kačerginės. Ryškios automobilių šviesos atkartojo kiekvieną trasos vingį, o stabdymo zonose raudonavo įkaitę stabdžių diskai. G. Čenkus šypsosi ir sako, kad nebūtina būti lenktynių fanatiku, kad suprastum tokią idilę.

„Per lenktynes atėjau iki Ąžuolo posūkio tribūnos, kur buvo daugiausiai žiūrovų. Supratau, kad ant suoliuko yra tobula vieta romantiškam pasimatymui su mergina“, – akį merkia ir linkėjimus žiūrovams perduoda jis.

Trečiasis „Autoplius.lt Fast Lap“ etapas rugpjūčio 11 dieną įvyks Kačerginės „Nemuno žiede“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)