Ant arenos betono dėl žiūrovų simpatijų šonu slydinėjo geriausi drifteriai. Poromis važiavę dalyviai rodė profesionalius vairavimo sugebėjimus. Be to, „Žalgirio“ arenoje buvo paklota speciali danga, kuri leidžia sportininkų automobiliams geriau sukibti ir slysti, tad žiūrovai nepaskendo dūmuose ir turėjo galimybę viską matyti ir sirgti už geriausius.
Kartu su jais ir „Žalgirio“ areną užgulusiais aistruoliais, čia taip pat įsitaisė ir kompaktiška autosporto paroda. Vienas įspūdingiausių jos eksponatų - Dakaro dykumų maratonui skirtas Antano Juknevičiaus „Mebar“.
Šalia šio įspūdingo eksponato savo vietą ras ir „Samsonas Motorsport“ – nacionalinis sportinių pavarų dėžių gamintojas, garsinantis Lietuvos vardą inžinerijos žiniomis. Susirinkę arenoje turėjo unikalų šansą iš arti pažiūrėti tūkstančius arklio galių atlaikančius Martyno kūrinius.
Tai jau trečius metus vykstantis šou, kuris prikaustė žiūrovų dėmesį ne tik profesionaliomis drifto kovomis, bet taip pat ir moto-akrobatų pasirodymais bei daugiakovės varžybomis su Lietuvos ralio bei žiedinių lenktynių meistrais.
Pakartotinį važiavimą teko atlikti dviem Lietuvos sportininkams, mat po pirmojo važiavimo, komisija neapsisprendė, kuris sportininkas vertesnis. Deja, pakartotinio važiavimo metu K. Čirba atsitrenkė į apsauginę tvorelę ir atidavė kelialapį į tolimesnes kovas Andriui Čibirkai.