Dvidešimt du finalininkai iš beveik dviejų šimtų kandidatų po beveik pusės metų susitiko išsiaiškinti, kurie pateks į superfinalą. Prienų rajone esančioje, „Auto moto parko“ lenktynių trasoje, visi dalyviai turėjo įrodyti geriausia ką sugeba, nes oras teko itin permainingas.

Po nakties šalčio ir gausybės sniego, rytą dalyvius pasitiko... lietus. Trasa iš apledijusios virto sniego ir purvo koše, tačiau kelias dienas spaudęs šaltukas užtikrino, kad įšalas trasoje laikytųsi gana gerai visą dieną. Pirmieji pravažiavę skundėsi, kad buvo labai slidu, o paskutiniams jau teko vaduotis ir iš purvo gniaužtų.

Sportininkams teko įveikti beveik trijų kilometrų ilgio ralio greičio ruožą. Viskas vyko tarsi tikrame ralyje – du kartus trasą reikėjo pravažiuoti susipažinimui, o trečią kartą jau rodyti viską, ką sugeba geriausio.

Šioje atrankoje sėkmę lėmė ne tik kuo greičiau įveikta trasa, nes dangos būklė ryte ir po pietų skyrėsi kardinaliai. Dėl to automobilyje sėdėjo profesionalus lenktynininkas Deividas Gezevičius, kuris ir stebėjo, kaip greitai dalyviai sugeba prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų ir kaip gerai jie valdo automobilį.

„Buvo visko – teko pora kartų įsikibti ir kone melstis, nes galvojau kad dabar tai tikrai virsime,“ – po finišo juokėsi D. Gezevičius.

Aš ralistas ralis

Tačiau daugeliu atvejų jis gyrė dalyvius – kone kiekvienas gali kad ir dabar sėsti į ralio automobilį ir tikrai tarp profesionalų nebūtų paskutinis.

„Smarkiai pakilo dalyvių lygis. Net nežinau ko tikėtis kitą sezoną. Jeigu pernai iš dešimtuko finalininkų sunkiai galėjome pasirinkti tris geriausius, tai šiemet atrinkome dvidešimt dalyvių ir dauguma jų nors ir šiandien gali varžytis su profesionalais kaip lygus su lygiu. Tai labai stebina,“ – dalyvių profesionalumu žavėjosi „Nørdis Racing team“ komandos, kurios gretose ir varžysis šio šou nugalėtojas, savininkas Evaldas Kvederis.

Evaldas džiaugėsi ir „Nørdis“ komandos lenktynių bolidu – ralinis nebe pirmos jaunystės BMW puikiai atlaikė visus iššūkius ir negandas. Vienintelis nusiskundimas – paskutinį kvapą išleidęs priekinių valytuvų varikliukas. Jis kuriam laikui sustabdė atranką, tačiau labai greitai gedimas buvo pašalintas.

„Galvojau, kad technika tikrai neatlaikys, nes kai kurie agresyvūs „šumacheriai“ buvo pasiryžę atranką baigti griovyje. Kelis kartus galvojau kad jau viskas, bet laimei niekas nenukentėjo – tiek dalyviai, tiek ir automobilis išliko. Nebent mano galvoje žilų plaukų padaugėjo,“ – po dienos iššūkių pasakojo visą dieną su dalyviais viename automobilyje prasėdėjęs D. Gezevičius.

Viskas taip ir baigėsi tik išgąsčiu – trasoje be poros slystelėjimų ir dviejų apsisukimų nieko nenumatyto neįvyko, visi dalyviai nors ir su klaidomis, bet pravažiavo tarsi tikri profesionalai.

Kitas etapas bus surengtas jau balandžio mėnesį. Tai bus superfinalas, į kurį pateks vos keturi dalyviai, geriausiai pasirodę šiame finaliniame važiavime. Vienas iš jų bus paskelbtas nugalėtoju ir gaus galimybę nemokamai lenktyniauti Lietuvos automobilių ralio čempionate „Nørdis racing team“ komandos gretose kaip tikras profesionalas. Jam bus suteikta viskas: nuo komandos aprangos iki automobilio su mechanikais. Viso prizo vertė siekia net kelias dešimtis tūkstančių eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją