Čempionato lenktynininkai varžosi keturiose klasėse – R1600, R2000, R3000 ir R3000+. Šiemet šios klasės sugrupuotos į tris divizionus: silpnesnių automobilių B divizionas, kuriame važiuoja R1600 ir R2000 klasių automobiliai. Pirmąkart atskirai važiuoja BMW „uždominuota“ R3000 klasė. Visos šios klasės tarpusavyje lenktyniauja to paties gamintojo ir tokio paties dydžio „Nankang AR-1” padangomis.
R3000+ klasė yra galingiausia ir beveik be limitų. Kiekviename etape vyksta du važiavimai kiekvienam divizionui. Antrojo važiavimo metu dešimt greičiausių pirmojo važiavimo dalyvių susikeičia vietomis. Po kiekvieno važiavimo taškai skirstomi atitinkama tvarka 10, 8, 7, 6... ir t.t. Taigi maksimalus etape taškų kraitis lenktynininkui gali būti 20 taškų.
R1600
Silpniausioje R1600 klasėje, tradiciškai, karaliauja „Honda“ automobiliai su 1,6 litro varikliais. Minimaliausia persvara šioje klasėse kol lyderiauja Rihardas Martinkevičius su „Civic“. Jis per pusę sezono surinko 36 taškus. Tik vienu tašku nuo jo atsilieka Tomas Buškevičius. Pastarasis tai pat važiuoja su tokiu pačiu automobiliu. Tobulas receptas tobulai dvikovai. Žiūrovai turės puikią galimybę šį reginį ir kitas lenktynes stebėti per du didžiulius LED ekranuose.
Gerokai iš tolo šia dvikovą stebi Dovydas Akstinas. Tarp pulko „hondų“ jis vienintelis važiuoja su „Renault Twingo R.S“. Lenktynininkas po dviejų etapų turi 20 taškų. Tačiau čia pat į trečią vietą taip pat pretenduoja ir kaunietis Povilas Bonkevičius (Honda CRX) iš Kauno techniko kolegijos lenktynių komandos.
- Richardas Martinkevičius, Honda Civic, 36 taškai
- Tomas Buškevičius, Honda Civic, 35 taškai
- Dovydas Akstinas, Renault Twingo R.S, 20 taškų
- Povilas Bonkevičius, Honda CRX, 18 taškų
Iš viso klasėje varžosi 11 lenktynininkų.
R2000
Galima sakyti, tai šiek tiek galingesnių „Honda“ automobilių klasė, kurios dalyviai taip pat varžosi „Nankang AR-1“ padangomis. Kaip ir praėjusiais metais, į čempiono vardą greičiausiai veržiasi Julius Skirmantas iš Garliavos. Jis su savo „Honda Civic“ per pusę sezono surinko 35 taškus ir gerokai atsiplėšė nuo artimiausių varžovų.
Tačiau žiūrovai turėtų įdėmiau stebėti antroje ir trečioje vietoje esančius lenktynininkus. Kelis metus šios klasės peletone važiuojantis Tadas Petukauskas šiuo metu antras. Su savo ryškiu „Civic“ jis „suvažinėjo“ 24 taškus. Lenktynininkas tarsi tapo siena tarp draugų ir amžinų konkurentų.
Trečioje vietoje šiuo metu yra nuolatinis J. Skirmanto varžovas taip pat garliaviškis Edvinas Mardosas. Jam nesėkmingai susiklostė antrasis etapas Rygoje. Antro važiavimo metu lenktynininkas kiek perspaudė, paslydo išvažiuojant į starto-finišo tiesiąją, sukosi ir trenkėsi į apsauginius atitvarus. Čia jo pasirodymas ir baigėsi. Visgi E. Mardosą nuo antros vietos skiria tik taškas. Taip pat matome sangrūdą tarp ketvirtos-šeštos vietų. Čia tik taško atstumais išsidėlioję Aleksandras Iljinas, Eugenijus Dusevičius ir Karolis Gedgaudas. Visi su skirtingų kartų, bet „Honda Civic“.
- Julius Skirmantas, Honda Civic, 35 taškai.
- Tadas Petukauskas, Honda Civic, 24 taškai.
- Edvinas Mardosas, Honda Civic, 23 taškai.
Iš viso klasėje varžosi 16 lenktynininkų.
R3000
Pirmose penkiose šios klasės pozicijose lenktynininkai su skirtingais BMW automobiliais. Viso klasėje vos 3 iš 26 kitos markės automobiliai. Kaip ir minėjome, šiemet dalyviai čia užsimovė vienodas padangas. Tačiau lyderis atrodo kaip iš kitos planetos.
Praėjusių metų R1600 klasės nugalėtojas Ignas Domeika persėdo ir pernai čempiono Pauliaus Reiso BMW M3. Kai sutampa tokios aplinkybės, nenuostabu, kad jis turi surinkęs beveik maksimalų taškų skaičių – 38. Lygiai per 10 taškų nuo lyderio atsilieka metų atradimas - Aurimas Mištautas taip pat su BMW.
Trečioje vietoje važiuoja Mantas Matukaitis su BMW E46. Jį nuo antros vietos skiria 8 taškai. Ne per toli nuo M. Matukaičio, nutolę tik vienu tašku, kol kas ketvirtą ir penktą vietą dalinasi Danas Azikejevas su BMW M3 ir Rimvydas Agurkis su „Alfa Romeo GT“.
- Ignas Domeika, BMW M3, 38 taškų
- Aurimas Mištautas, BMW 318, 28 taškai
- Mantas Matukaitis, BMW E46, 20 taškų
- Danas Azikejevas, BMW M3, 19 taškų
- Rimvydas Agurkis, Alfa Romeo GT, 19 taškų
Iš viso klasėje varžosi 26 lenktynininkai.
R3000+
Galingiausia artilerija pilna pačių įvairiausių automobilių gamintojų – BMW, „Audi“, „Mitsubishi“, „Volkswagen“, ir t.t. Visi jie turi turbinas ir, tarkim, 400 AG čia nieko nestebina. Tiesa, tai nereiškia, kad šios klasės įskaita yra pati aršiausia.
Daugkartinis Lietuvos čempionas Ramūnas Čapkauskas kol kas puikiai moko kitus dalyvius kaip tampama čempionais. Sezono viduryje jis važiuoja jau su antru automobiliu ir turi 33 taškus. Per savo priekinį „Seat Cupra TCR“ stiklą Ramūnas dažniausiai mato praeitų metų R3000 klasės čempioną Paulių Reisą. Tačiau paskutiniame etape Rygoje sugedo Pauliaus 680 AG į BMW kėbulą įtaisytas „Audi S2“ variklis. Dabar metinėje įskaitoje jaunas lenktynininkas nuo R. Čapkausko atsilieka 3 taškais.
Per saugų atstumą šią dvikovą stebi Vytenis Gulbinas su BMW M3. Jis surinko 26 taškus. O ketvirta – lenktynių dama Indrė Senkutė-Gedgaudienė su „VW Golf GTI“.
- Ramūnas Čapkauskas, Seat Cupra TCR, 33 taškai
- Paulius Reisas, BMW E30, 30 taškų
- Vytenis Gulbinas, BMW M3, 26 taškai
- Indrė Senkutė – Gedgaudienė, VW Golf GTI, 20 taškų
Iš viso klasėje varžosi 17 lenktynininkų.
Rugpjūčio 11 d. Kačerginės „Nemuno žiedo” trasoje vyks trečiasis „Autoplius.lt Fast Lap“ etapas.