„Įprastai šturmanai sulaukia nepelnytai mažai dėmesio. Vis dėlto, mano manymu, nuo jų darbo priklauso bent 60 proc. ekipažo sėkmės. Jie yra lenktynių strategai, ne tik randantys tinkamą kelią, bet ir diktuojantys reikalingą varžybų ritmą. Su Andrejumi jau turime vieną Dakaro finišą už nugaros. Tai, kad startuosime dar kartą, parodo viena: mūsų požiūris į profesionalumą bei pasaulėžiūra - pakankamai panašūs“, – sako B. Vanagas, Dakare dalyvausiantis trečią kartą.

„Tarp šturmanų yra toks posakis: lenktynes laimi lenktynininkai, o pralošia šturmanai arba mechanikai“, – šypsodamasis priduria A. Rudnickis, lenktynėse startuosiantis su Lietuvos vėliava. Tarptautiniai sportą reglamentuojantys dokumentai turi „pilietybės automobilių sporte“ terminą, kuomet lenktynėms ją nusako valstybė, kurios federacija išdavė lenktynininkui licenciją.

2014-ųjų Dakaro ralio maratone B. Vanago ir A. Rudnickio ekipažas, nors ir turėjęs techninių nesklandumų, bendroje įskaitoje užėmė 35 vietą. Lenktynininkai per 14 dienų įveikė beveik 10 tūkst. kilometrų maršrutą, kuris driekėsi per tris Pietų Amerikos valstybes: Argentiną, Boliviją ir Čilę. Šiemet Dakare dalyvavo 431 lenktynininkų ekipažas iš viso pasaulio. Bet finišą Pietų Amerikos kalnuose bei dykumose sugebėjo pasiekti kiek mažiau nei pusė dalyvių.

Naują 2015-ųjų lenktynėms paruoštą automobilį „General Financing – Autopaslauga“ komanda pristatys rytoj (rugsėjo 24 d.), 11 val. Vilniuje, šalia Seimo II rūmų.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)