Nors ekipažas kartu pradėjo lenktyniauti tik šio sezono pradžioje, Lietuvos čempionate, o Balkanų ralis jiems buvo tik antras tarptautinis, abiejų sportininkų patirtis leido iš karto siekti aukščiausių rezultatų – jau pirmąją dieną lietuviai buvo vieni iš šešių motobagių ekipažų, kuriems pavyko finišuoti negavus baudų trasoje ir po pirmos dienos buvo pirmieji savo klasėje.

Užsitikrinę dvylikos minučių persvarą po pirmojo finišo, beveik kiekvieną kitą dieną šį laiko rezervą ekipažas vis didino – net tris dienas iš eilės jie tapo dienos nugalėtojais. Bet, kaip pasakoja šturmanas A. Bubinas, likus dienai iki finišo optimizmas greitai išgaravo: „Labai ekstremali diena: daug akmenų, labai staigių pakilimų ir nusileidimų. Man tai pasirodė tolokai nuo rally-raid. Pradėjome tikrai ramiai, bet užtikrintai, iki prakirsto rato. O tuomet prasidėjo ir kiti reikalai. Baigėm tik su galine varoma ašimi ir vienu sveiku pusašiu. Nuo pirmos vietos atsilikome virš 25 minučių ir finišavome devyniolikti. Po tokių nelaimių buvo svarbu pasiekti mechaniką.“

Balkanų ralis

Ekipažo nariai pasakoja, kad po šios dienos buvo susitaikę su mintimi, kad penktadienį startuos tik dėl to, kad gerai praleistų laiką, tačiau rezultatai parodė ką kitą. Nors ir po nesėkmingo ketvirtadienio, prieš paskutinės dienos startą sportininkai vis dar turėjo 19 minučių pranašumą, tad važiavo ramesniu tempu tam, jog sėkmingai finišuotų ir tuo pačiu išlaikytų savo poziciją. Užfiksuotas ketvirtas greičiausias laikas lietuviams užtikrino nugalėtojų titulą ne tik motobagių įskaitoje, bet ir bendroje įskaitoje tarp visų startavusių dalyvių.

Kartu su šiuo apdovanojimų „Metruna by Kuusamet Group“ sportininkai laimėjo ir antrąją vietą RBI organizacijos įsteigtoje metinėje taurėje, kurioje skaičiuojasi Breslau, „Fenix“ bei Balkanų ralio rezultatai.

Balkanų ralis

Ant nugalėtojų pakylos lipo ir kiti lietuviai: trečią vietą motobagių įskaitoje užėmė Andrius Dotas ir Tomas Mickevičius. Penkti liko Valdas Sadzevičius ir Andrius Daunoravičius. Motociklu startavęs Laurynas Avyžius užėmė penktą vietą savo klasėje, nuo jo dviem pozicijomis atsiliko Andrius Greičiūnas, o 13 vietą užėmė Rytis Račiūnas. Keturračių įskaitoje antrą vietą užėmė Adomas Gančierius, tuo pačiu laimėjęs ir pirmąją RBI taurės vietą savo klasėje. Tarp keturračiais važiuojančių šiame ralyje septintas liko Antanas Kanopkinas.

„Varžybos buvo tikrai nelengvos: turėjome ne tik labai daug, bet ir labai stiprių varžovų. Stengėmės laikytis šalto proto, nes tokio tipo lenktynėse vien lėkti greitai neužtenka, reikia neprisidaryti sau papildomų reikalų, ko nepavyko išvengti priešpaskutinę dieną. Džiaugiuosi, kad pavyko tas prisidarytas klaidas ištaisyti, o geresnio rezultato net nebūtų buvę galima tikėtis“, – po finišo kalbėjo T. Zaleckas.

Jam pritarė ir A. Bubinas, sakydamas, kad nors kai kuriomis dienomis navigacija buvo itin paprasta, organizatorius dalyviams buvo palikęs siurprizų: „Buvo dienų, kai šturmanams teko spręsti nelengvus galvosūkius ir kai kam jie galbūt kainavo pozicijas finalinėje lentelėje. Džiaugiuosi, kad abu su Tomu ekipaže susikalbame ir turime savo tempą – rezultatai tą tik patvirtina. Teko važiuoti per purvą, lietų ir rūką, bet šiaip ralis vyko labai vaizdinguose kraštuose.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją