„Sekėsi neblogai, jokių navigacinių klaidelių, tik padariau vieną kūlverstį. Dėl to šiek tiek apgadinau keturratį, tai teks paremontuoti, bet savijauta visai nebloga, nesusižeidžiau. Reikės vėl prisipratinti prie kalnų, kurie laukia artėjančiomis dienomis“, – apie prologą pasakojo Adomas Gančierius, jame užėmęs trečią vietą tarp keturračių.
Sėkmingai pirmus kilometrus įveikė ir Antanas Kanopkinas, tačiau sportininkas pasakoja, kad jau dabar galima numatyti, jog viso ralio metu laukia ne vienas sudėtingas navigacinis galvosūkis: „Reikalai bus ypatingai sudėtingi, nes kai kurie keliukai tiesiog nesimato. Jau šiandien mačiau klaidžiojančių motociklų. Pats saugiu ir pakankamai komfortišku greičiu pasiekiau finišą ir dėl to džiaugiuosi – likau šeštas, maždaug per vidurį, o šios dienos tikslas toks ir buvo.“
A. Kanopkinas sakė, kad prieš pirmojo greičio ruožo startą pirmadienį dar reikia pakeisti keturračio stabdžių diskus, o visa kita veikia puikiai – užteks nuplauti keturratį ir stoti prie starto linijos.
Prasta sveikata
Tiesa, nors sportininkams prologas pasisekė taip, kaip ir norėjo, bet ateinančios ir gerokai ilgesnės sportinės dienos lenktynininkams gali būti kelis kartus sudėtingesnės dėl jų sveikatos. Atvažiavus į Rumuniją abu dalyvius užpuolė virusas, tad, sako sportininkai, tai smarkiai sumažina tiek jų ištvermę, tiek koncentraciją.
Sekmadienį, vos grįžę į bivaką, dalyviai paliko keturračius komandai tam, kad suremontuotų tai, kas būtina ir paruoštų tolimesniems startams, o patys nuėjo ilsėtis. Nors jėgų ir nėra daug, abiejų „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos narių nusiteikimas geras, o motyvacija aukšta. Vyrai sako, kad tai neturėtų jiems stipriai sutrukdyti.
Pirmadienį dalyvių laukia du greičio ruožai, kurių bendras sportinių kilometrų ilgis sudaro net 188. Kartu su pervažiavimais iš bivako sportininkai turės įveikti beveik 250 kilometrų. Oras Rumunijoje dalyvius kol kas lepina – šilta ir sausa, nors visą praėjusią savaitę apylinkes skalavo lietus.