Čempionu sunkvežimių įskaitoje tapo Andrėjus Karginovas. Keturis kartus sunkvežimių įskaitos čempionas Eduardas Nikolajevas šiemet taikėsi į penktąjį savo karjeroje šios įskaitos titulą, tačiau buvo priverstas trauktis iš lenktynių dėl sunkvežimio gedimo.
Nurimus 2020 metų Dakaro ralio aistroms, „MAZ-SPORTauto“ komandos vadovas Sergejus Viazovičius pranešė, jog 2021 metais Dakaro ralyje komanda planuoja startuoti su dviem identiškos komponuotės sunkvežimiais. Taip pat ir tai, kad dar kartą sieks nutraukti „Kamaz“ komandos dominavimą sunkiausiose pasaulyje bekelės varžybose. Pokyčių planuojama ir komandos sudėtyje, tačiau kol padėtis pasaulyje yra sudėtinga, nevyksta jokios lenktynės, todėl ir kalbėti apie kažką konkretaus dar anksti, nes nieko gali ir neįvykti. Visgi jau yra aišku, kad antruoju pilotu bus Aleksejus Višnevskis.
„Mes bandėme sukurti vieną gražiausių sunkvežimių. Naujasis „MAZ-6440RR“ yra ne tik galingas ir manevringas, bet ir atrodo įspūdingai. Ralio reido varžybose jam garantuotas dėmesys, o tai prisidės prie MAZ vardo garsinimo pasaulyje“, – nepriklausomų žurnalistų „iGo2Dakar“ komandai komentavo „MAZ-SPORTauto“ vadovas ir lenktynininkas Sergejus Viazovičius.
S. Viazovičius paklaustas, apie tokio sunkvežimio pranašumus pasakojo: „akivaizdus pranašumas – geresnis svorio paskirstymas palyginti su be kapoto esančiu analogu. Sumažėjęs apkrovų dydis ekipažui, todėl tokiu sunkvežimiu patogiau įveikti didelius lenktynių nuotolius. Taip pat buvo sumontuota automatinė pavarų dėžė. Ir iš esmės, tokio tipo sunkvežimis yra lengvesnis. Sukaupta patirtis 2020 metų Dakaro ralyje leido atlikti dar keletą patobulinimų, pagrindinis jų slypi po variklio gaubtu – padidinta sunkvežimio galia. Taip pat, svorio centras yra žemiau. Dabar du komandos „MAZ-6440RR“ apginkluoti daugiau nei 1000 arklio galių turinčiais turbininiais varikliais. Žinoma, reikia nepamiršti, kad maksimalus sunkvežimio greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 140 km/val. – tai padaryta tik dėl Dakaro ralio taisyklių.“