Sportininkas treniruočių dieną buvo priverstas praleisti garaže, kuomet netikėtai sugedo „BMW E92 Eurofighter“ variklis. Šiuo metu čempionato lentelėje pirmaujantis B. Čirba pasidalino, kas nutiko automobilio varikliui ir kokį atsarginį planą turėjo, kad galėtų tęsti varžybas.
Treniruotes teko iškeisti į darbą garaže
Penktadienį į „Nemuno žiedą“ suplūdo gausa šonaslydininkų, kurie laukė 6-ojo „Semi PRO“ ir 5-ojo PRO lygų etapų. Kaip įprastai, čia pirmąją dieną organizatoriai dedikavo treniruotėms. Vis tik, ne visi sportininkai galėjo pasinaudoti šia galimybe.
Vos tik išvykęs į trasą treniruotis – B. Čirba į techninę zoną sugrįžo tempiamas saugos automobilio. Vėliau, po varžybų, lenktynininkas pasakojo: „Šildantis padangas, dėl dingusio tepalo slėgio man užgeso variklis. Jau tada įtarėme, kad sulūžo tepalo pompos dantračiai, tad nieko nelaukdami skubėjome į Vilnių tvarkyti variklio“.
Tiesa, B. Čirba minėjo, kad prieš išvykdami dar su komanda aptarė ir „planą B“, kuris, nespėjus įveikti techninių problemų, leistų sportininkui startuoti PRO lygoje. Su „Urta drift“ komanda vieningai nusprendė, kad tokiu atveju B. Čirba galėtų pasiskolinti kitą komandos automobilį.
„Plano B“ neprireikė – variklio gedimo scenarijui komanda buvo pasirengusi dar sezono viduryje.
„Turėjome susirinkę antrą variklį, kurį laikėme kaip atsarginį. Žinoma, nesitikėjome, kad jo prireiks dar šį sezoną, tačiau kaip ir spėjome, treniruočių dieną sulūžo tepalo pompos dantratis, kurio detalė sukrito į karterį ir sugadino variklį“, – pasakojo B. Čirba.
Pasitvirtinus diagnozei komandai beliko laiku pasikeisti variklį, viską nuodugniai patikrinti ir sugrįžti atgal į „Nemuno žiedą“. Jau apie 2 valandą nakties B. Čirba savo „Instagram“ profilyje dalinosi džiugiomis naujienomis – automobilis užvestas.
Finalas aklinoje tamsoje
„Po tokios nakties turi greitai sugrįžti į varžybinį nusiteikimą. Supranti, kad komanda būtent dėl tavęs aukojo savo miegą, poilsį ir naktis – tad, turi atpirkti jų pastangas tau startuoti“, – paklaustas, kaip sekėsi nusiteikti varžyboms po tokios nakties, pasakojo B. Čirba.
Tai matėsi ir trasoje. Nors treniruotėms daug laiko neturėjo, sportininkas atidavė visą save ir antrojo kvalifikacinio važiavimo metu pademonstravo precizišką važiavimą, kurį teisėjai įvertino 96 taškais. Tai sportininkui užtikrino pirmą vietą kvalifikacijoje. Beliko tik sulaukti TOP16 kovų, kurios prasidėjo iš karto finišavus „Semi PRO“ lygai.
Apsiniaukęs dangus šį kartą buvo nedėkingas ne tik dėl kritulių, bet ir gerokai sutrumpėjusio šviesaus paros meto. Į TOP4 patekęs B. Čirba neatmetė galimybių visai nestartuoti finaluose dėl itin prasto matomumo. Vis tik su komanda nusprendė tęsti tai, ką pradėję, nors ir laukė sunki užduotis.
Pasakodamas apie finalinę kovą su D. Macpreikšu, „Urta drift“ pilotas sakė: „Buvo taip tamsu, kad nieko nemačiau. Pirmame pasistatyme nebegalėjau net matyti, kur yra trasos kraštas. Buvo labai nejauku, tad uždelsiau spausti akceleratorių ir tuo metu į mane atsitrenkė varžovas“. Tokias sąlygas galiausiai įvertino ir patys teisėjai. Kadangi, buvo nuspręsta toliau važiavimų nebetęsti, teisėjai pergalę skyrė B. Čirbai, dėl varžovo atsitrenkimo į šį pasistatymo metu.
Nors ir etapas „Nemuno žiede“ B. Čirbai kainavo nemažai streso, tačiau pergalė sportininką išvedė į Lietuvos „drifto“ čempionato metinės įskaitos viršūnę, kurioje iki šiol buvo A. Vasiliauskas.
Dabar lenktynininkų laukia lemiamas etapas Latvijoje, kur įvyks ir paskutinis Baltijos „drifto“ čempionato etapas. Kas taps Lietuvos „drifto“ karaliumi ir Baltijos šalių čempionu paaiškės spalio 2 dieną, Bikerniekų trasoje.