„Netyčiukas, suvedęs gerus žmones į vieną komandą“, – ilgai nereikėjo laukti atsakymo nei iš Benedikto, nei iš komandos vadovo A. Banio. Panašus požiūris į autosportą, sporto kultūrą bei komandą suvedė siekti tikslų kartu.
B. Čirba pasakojo, kad iki šiol komandoje jie dirbo ne kaip komandos nariai su paskirtais darbais, bet visų pirma kaip šeimos nariai, draugai. Tokias vertybes sau kėlė ir „Urta“ komanda, kuri ir patraukė šonaslydžio piloto dėmesį. Galiausiai po aplinkinių užuominų pats B. Čirba susisiekė su „Urta komandos“ vadovu.
„Aš geltonas. Jūs geltoni. Gal jungiamės“, – juokavo A. Banys prisimindamas B. Čirbos skambutį.
Visgi, svarbiausia, komandas suvienijusia, priežastimi tapo ne tik vienoda automobilių dizaino spalva, bet stiprios komandinės vertybės ir požiūris į ją, kaip į šeimą.
Paklausti kokių iššūkių tai kels ateityje, „Urta“ komandos vadovas A. Banys neslėpė: „Didžiausias iššūkis yra priimti naujus šeimos narius. Kitaip to negalėčiau pavadinti, nes mes esame kaip šeima – kaip gyvename, kaip leidžiame laiką, kaip bendraujame ir kokie atviri esame vieni kitiems. Šie elementai labai svarbūs, todėl priimdami naują narį turime dėl to sutarti visi“.
Ir nors komanda jau sudaro dar 6 vairuotojai, visi idėją priėmė pozityviai ir nieko nelaukdami drauge nuvyko pas B. Čirbą gyvai pasikalbėti.
Vienas lauke – ne karys
Pirmąjį susipažinti su komandos naujienomis komanda pasikvietė drifto renginių organizatorių Liną Ramošką, kuris neneigė, kad jau kuris laikas žinojo, kas patyliukais vyksta komandos viduje. L. Ramoška kalbėjo, kad toks žingsnis, jo nuomone, yra logiškas ir net juokavo, kad ir pats norėtų pas „Urtą“ į komandą.
„Urta – ateinantis, augantis pavadinimas, tad Beno patirtis, bus naudinga komandai, o komandinė dvasia ir jausmas, kurį jauti pas „Urtą“ atėjęs į palapinę yra tai, kas traukia prisijungti – kalbėjo L. Ramoška. – Paskutiniai metai autosporte parodė, kad net „Street“ lygoje darosi sunku kovoti dėl podiumo, jei neturi komandos už savęs – vienas lauke tikrai virsti nebe kariu, o ką jau kalbėti apie aukščiausią lygą, tad manau, kad ši sinergija turėtų būti labai tinkama.“
Tiek komandos nariai, tiek ir L. Ramoška antrino, kad iššūkių tai kelia, tačiau, jei visi žiūri į vieną pusę, tada yra lengviau. Svarbiausia šiame etape išsigryninti bendras vertybes, tikslus ir judėti vieningai.
Komanda pristatė bendrus ir asmeninius 2021 m. sezono tikslus.
Sportininkai nedvejoja – 2021-ųjų sezonas kels ne mažiau iššūkių ir bus ne mažiau nenuspėjamas nei pastarasis, tačiau ruošiasi maksimaliam jo planui. „Urta“ komandos vardas ir jos lenktynininkų pavardės naujajame sezone švies Lietuvos drifto čempionate, Baltijos drifto čempionate, taip pat „Drift Masters European championship“ ir net Omane, kuriame jau vasario mėnesį pasirodys B. Čirba.
Kalbėdamas apie asmeninius siekius, B. Čirba įvardijo, kad 2021-aisiais jis mėgins dalyvauti visur, tačiau prioritetu išskyrė „Drift Masters“ Europos čempionatą, kuriame sieks patekti bent jau tarp dešimties geriausiųjų. Jei situacija bus palanki ir varžybos nesidubliuos, B. Čirba viliasi konkurencingai siekti Lietuvos ir Baltijos drifto čempiono vardo.
„Urta“ komandos vadovas A. Banys taip pat papildė, kad komandos vėliavą matysime ne tik šonaslydžio varžybose, bet ir žiedinėse lenktynėse, kuriose komandą atstovauja Andrius Čilvinas. Prie komandos planų iš išvykų prisidės BMW2500 taurė, 1006 km lenktynės bei ištvermės lenktynės tiek Lietuvoje, tiek ir Baltijos šalyse.
„Urta“ komandos varžybų sezonas turėtų startuoti jau 2021 m. vasario 4-5 dienomis, tarptautinėse Omano drifto pirmenybėse, kuriose B. Čirba pasirodys drauge su Lietuvos drifto čempionu A. Vasiliausku. Ten Benediktą matysime nuomotu, tačiau komandiniu dizainu papuoštu, automobiliu.