„Man truputį gaila, kad Vaidas iškrito, buvo smagu turėti varžovą. Turėjome apie 9 metų kovą su Vaidu, kuri buvo labai smagi“, – šypsojosi B. Vanagas, bet siūlė palaukti naujienų, galbūt kažkas smagaus dar gali iškristi.
Jis pridūrė, kad norėtų, jog toje pačioje kategorijoje turėtų galimybę važiuoti ir Rokas Baciuška, kuris iki šiol važiavo bagių klasėje.
Primename, kad dar rugsėjį savo planus Dakare atskleidė ilgametis Dakaro dalyvis Vaidotas Žala. Nuo pat pirmojo starto 2016-aisiais metais Dakaro ralyje lenktynininkas varžėsi automobilių kategorijoje, tačiau savo jubiliejiniame, dešimtame maratone Vaidotas Žala sės prie sunkvežimio vairo. „SKUBA Team“ pilotas čia vairuos Gerardo De Rooy`aus komandos sunkvežimį „Iveco“.
Vaidotas Žala pasakojo, kad viena iš priežasčių, lėmusių jo apsisprendimą sėsti į sunkvežimį, buvo ir tai, kad keletas pastarųjų startų su vis skirtingų gamintojų automobiliais, ieškant geriausio varianto, nedavė norimų rezultatų. Ekipa vis susidurdavo su techninėmis problemomis. Žinant tai, kad biudžetą į šias varžybas surinkti yra be galo sunku, lenktynių metu stovėti šalikelėje ir stebėti pro šalį važiuojančius varžovus Vaidotas Žala tikrai nebenori.
Tuo tarpu Maroko ralio čempionas Rokas Baciuška iki šiol neatskleidė, kuo važiuos – bagiu ar automobiliu T1+ klasėje ir taps lietuvišku konkurentu Benediktui Vanagui?
Kaip teigiama R. Baciuškos atstovų pranešime, iki šiol viešojoje erdvėje apskriejo daug įvairių žinučių, spekuliacijų, spėjimų ir gailesčio – tai ar važiuos Rokas Dakare?
Visos kortos bus atskleistos kitą savaitę, lapkričio 19 d. Tauragėje, oficialaus pristatymo metu.
Primename, kad 2024 metų Dakaro ralyje Saudo Arabijoje trečią kartą iš eilės ant podiumo lipo lietuvis Rokas Baciuška –„Challenger“ klasėje iškovojo trečiąją vietą.
Benediktas Vanagas pristatė bolidą
Į Saudo Arabiją Benediktą Vanagą ištikimai lydės komanda, kuri šiemet prisijungė naują partnerį ir vadinsis „Gurtam Toyota Gazoo Racing Baltics“ ir jo „Black Hawk 8.5“ – automobilis „Toyota GR DKR Hilux Evo“, kuris kainavo šešiaženklę sumą.
Pasak B. Vanago, komanda jau po keleto pirmų metų jautė, kad yra pasiruošusi šokti į TOP 10. Šiemet ekipažas leisis jau į 13-ąjį Dakarą, todėl tikslai – dar ambicingesni.
„2025 m. Bus nemažas iššūkis pakartoti rezultatą, nes prisijungia du nauji ir stiprūs gamintojai ir tikrai bus karšta. Tikslas artimiausiems 3 metams – būti top 5.
Planas minimum – viena vieta pagerinti rezultatą“, – komandos siekiamybes aiškino B. Vanagas.
Kas bus šturmanas?
Spalio viduryje B. Vanagą pasiekė liūdna žinia. Jo štrumanas Kuldaras Sikk ralyje pateko į avariją – estui lūžo stuburo slankstelis.
Jis negalės šturmanauti Dakare, todėl teko ieškoti pamainos. Spalio 31 d. „Facebooke“ pranešė, kad vykdo aktyvias naujo komandos nario paieškas.
„Dirbame su potencialiais kandidatais, bet dabartiniame, jau mane tenkinančiame short list’e jau yra dvi pavardės. Viena jų – lietuviška“ – rašė B. Vanagas.
Pristatymo metu jis perdavė linkėjimus nuo K.Sikk, tačiau lenktynininkas neatskleidė, kas padės jam naviguoti šiame Dakare.
Anot B. Vanago, jis vis dar turi dviejų pavardžių sąrašą, tik jos yra pasikeitę, o galutinis variantas paaiškės po dviejų savaičių, tai yra, gruodžio pradžioje
Saudo Arabijoje vyksiantis Dakaro ralis prasidės sausio 3 dieną Bišos mieste ir baigsis sausio 17 dieną Šubaitoje.
Smėlynus ir kopas bandysiantis įveikti B. Vanago ekipažas bus pažymėtas 208 numeriu.