„General Financing team Pitlane“ šiais metais užsibrėžė tikslą sudalyvauti visuose aštuoniuose „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ etapuose ir tapti pirmaisiais lietuviais, įveikusiais Pasaulio taurę. Pirmieji sėkmingi startai leido stabiliai laikytis bendros įskaitos penketuke, tačiau varžybų Italijoje metu į komandos bolido „Toyota Gazoo Racing Hiux“ variklį pateko vandens ir jis patyrė hidrosmūgį. Variklį pavyko sutaisyti, o remonto metu sportiniame „Toyota Hiux“ buvo įdėtas atsarginis. Deja, keičiant jį buvo sugadinta detalė, atvėrusi dar vieną angą patekti vandeniui, todėl Ispanijos etape ir atsarginis variklis patyrė tokį patį gedimą.
Kaip teigia lenktynininkas B. Vanagas, virtinė brangių įvykių lėmė laiko trūkumą pasiruošti naujausiam etapui Vengrijoje, o trys etapai be taškų atėmė galimybę rungtis dėl prizinių „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ vietų metų pabaigoje. „Tai tik įrodo, kad siekiant aukščiausio rezultato smulkmenų nebūna – visos detalės svarbios“, – komentavo B. Vanagas.
„Suprantame, kad esame pajėgūs įveikti visas Pasaulio taurės serijos lenktynes ir ten buvome vieni iš lyderių. Tačiau dėl ypač didelių neplanuotų sąnaudų manome, kad dabar išmintingiau jas skirti pasiruošimui kitų metų Dakarui. Tai sunkus sprendimas mums, bet tikime, kad išmintingiausias šioje situacijoje. Startai pirmuose keturiuose Pasaulio taurės etapuose suteikė daug informacijos, todėl kitais metais grįšime žinodami gerokai daugiau“, – teigė lenktynininkas.
Artimiausi „General Financing team Pitlane“ planai – ruoštis 2020-tųjų Dakaro raliui ir sudalyvauti „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ etape „Baja Poland“ rugpjūčio 29 – rugsėjo 1 dienomis. Lenkijoje komanda susitiks su „Toyota Gazoo Racing“ ir „Overdrive“ inžinieriais, padėsiančiais atlikti naujai įdėto variklio kalibravimo darbus, ir išmėgins bolidą sportiniu rėžimu „Baja Poland“ trasose.