Treniruotės Monzoje prasidėjo ketvirtadienį ir tęsėsi iki šeštadienio. Visas dienas „RLR Msport“ „Ligier“ prototipas buvo konkurencingas. Danas Malthe Jacobsenas buvo trejetuke važiuojant su naujomis padangomis. G. Grinbergas – greičiausias su naudotomis. Kvalifikacijoje užimta antra vieta nuteikė dar viltingiau.
Sekmadienį vidurdienį į 4 valandų lenktynių startą visi LMP3 kategorijos automobiliai išjudėjo su sausam orui skirtomis padangomis, nors kai kurios trasos dalys buvo drėgnos po naktį prapliupusio lietaus. Tai didelė rizika, bet tik taip gali laimėti. Visi suprato, kad nuo įkaitusių padangų trasa labai greitai išdžius ir tektų atlikti papildomą sustojimą. Pirmą ir antrą posūkius J. Daysono vairuojamas automobilis įveikė be problemų, tačiau trečiame posūkyje dužo visos komandos viltys. Dužo tikrąja to žodžio prasme. Slystelėjo automobilio galas, nosis kliudė dešinėje esančius trasos atitvarus ir automobilis rikošetu atšoko į žvyrą. Čia komandos lenktynės galėjo ir visai pasibaigti, bet kiti lenktynininkai sureagavo teisingai ir nei vienas neįsirėžė į skersai trasą slystančią kliūtį. Variklis neužgeso, bet galiniai ratai užklimpo šlapiame žvyre ir teko laukti teisėjų pagalbos. Jie sureagavo greitai, tačiau komanda jau atsiliko visu ratu nuo konkurentų.
„Nuo to momento pakovoti dėl podiumo būtume galėję tik jei tinkamu metu būtų į trasą išvažiavęs saugos automobilis. Bet tai neįvyko. Kai aš sėdau už vairo mes buvome 11 vietoje. Porą pozicijų pavyko atkovoti. Automobilio priekis buvo gerokai pažeistas, kelios, labai svarbios aerodinaminiam prispaudimui, detalės nulaužtos. Dar buvo galimybė kilti aukščiau išliekant pakankamai greitam trasoje ir taupyti degalus, kad nereikėtų papildomo sustojimo jų papildymui. Kažkiek pavyko sutaupyti, bet tai nepadėjo. Malthe teko stoti dar kartą. Įspūdžiai po lenktynių dvejopi. Žinau, kad komanda, mano kolegos ir aš pats esame labai greiti ir tai džiugina. Deja, 9 vieta LMP3 klasėje nėra tai ko tikėjomės“, – reziumavo G. Grinbergas.
Žvelgiant į lenktynių statistiką lietuvio pasirodymas atrodo visai neblogai. Su pažeistu automobiliu jis sugebėjo „įvežti“ pirmo trasos sektoriaus geriausią laiką. Antrame sektoriuje jis buvo greičiausias komandoje. Trasoje vienu metu esant daug skirtingų klasių automobilių lenktynininkai turi lenkti arba praleisti lėtesnius ir greitesnius. O tai įtakoja jų rato įveikimo laikus. Galų gale Gusto idealus rato įveikimo laikas buvo geriausias jo komandoje, bet nuotaikos po finišo tai nepagerino. Žinoma, jaunuolio optimizmas buvo aukščiausiame lygyje, net po nesėkmingo finišo.
„Jei galvojate, kad lenktynininkai lėkdami trasa mato tik asfaltą, tikrai klystate. Yra tokių vietų, kur reikalinga šimtaprocentinė koncentracija, bet tiesiosiose galima šiek tiek atsipalaiduoti. Jei nieko nelenkiu ir niekas manęs nelenkia, tikrai apsidairau. Grožėjausi Alpėmis, kurios puikiai matomos važiuojant link pirmojo posūkio. Mačiau ir žiūrovus. Australijoje esu žiūrėjęs į patį save trasoje – didžiuliame ekrane mačiau, kad tuo metu rodo kaip tik mane. Pamirksėjau šviesomis. Komanda iškart paklausė kodėl mirksiu, gal kas atsitiko. Nes jie irgi stebėjo transliaciją. Kai paaiškinau, tai visi mechanikai iš juoko bokse nugriuvo ant grindų. Iš tikro mes mėgaujamės visu lenktynių procesu ir norime suteikti geriausias emocijas sirgaliams“, – juokėsi G.Grinbergas.
Iškart po lenktynių Monzoje komanda pateikė pasiūlymą dalyvauti paskutiniame ELMS etape Portugalijoje. Jis kviečiamas ir į „Lamborghini Super Trofeo Europe“ paskutinį etapą lapkričio mėnesį Paul Ricard trasoje. Ar šiuos planus pavyks įgyvendinti, priklausys nuo rėmėjų.