„Mes startuosime Europos ralio čempionate, kuris vyks Liepojoje už dviejų savaičių, o „Halls Winter rally” yra labai puiki galimybė išbandyti jėgas. Praėjusiais metais žiemos ralį praleidau, todėl atsisėsti į naują mašiną ir važiuoti Europos čempionate būtų per daug optimistiškas ir neprofesionalus požiūris”, - kalbėjo lenktynininkas.
Pašnekovo teigimu, kol kas nėra aišku ar „Halls Winter Rally” bus vienintelis Lietuvos ralio čempionato etapas, kuriame jis važiuos. „Viso čempionato neplanuoju važiuoti, bet epizodiškai, tam tikruose ralio etapuose, kurie nesidubliuos su Europos ralio čempionatu, tikėtina, kad dalyvausiu”, - sakė D.Butvilas.
D.Butvilas neslepia, kad naktinis greičio ruožas bus tikras iššūkis, nors komanda ir turi patirties, tačiau šturmanui pirmą kartą teks važiuoti tokioje aplinkoje, žiemą, nakties metu ir naujame automobilyje. Anot lenktynininko, važiavimas naktį jam yra malonesnis, nes tuomet reikia visiškai pasitikėti šturmanu ir važiuoti pagal stenogramą
„Naktį labiau važiuoji pagal vaizduotę, o ne tai ką matai, nors stenogramą susirašai dieną, o ją patikrini naktį. Tai parodo skirtumą tarp vairuotojų, kaip jie vertina savo stenogramą ir kaip jos klauso. Vairuotojai, kurie stenogramos neturi, naktiniame ruože greitai važiuoti negali”, - mintimis dalinosi D. Butvilas.
Pašnekovo teigimu, nepaisant to, ar važiuoji naktį, ar dieną, pavojaus išlieka tas pats. „Yra taisyklė, kuri sako, kad važiuoji drąsiai tiek, kiek matai. Jei šturmanas neperskaitė stenogramos, ar vairuotojas nežino, kas jo laukia už posūkio ar kalnelio, reikia mažinti tempą”, - sakė pašnekovas.
Lenktynininkas neslėpė ir susižavėjimo lietuviškomis ralio trasomis. „Halls Winter rally” tvyro labai gera atmosfera. Prie trasų susirenka tūkstančiai žiūrovų, todėl labai gera būti to renginio dalimi. Kai stebi ralį iš šalies, kaip aš praėjusiais metais, supranti, kad jame dalyvauti yra daug smagiau. Todėl džiaugiuosi, kad šiais metais vėl būsiu viso to dalimi”, - pasakojo D. Butvilas.
Pasak lenktynininko, žiemos ralis labai skiriasi nuo vykstančių vasarą. „Ralyje yra trys skirtingos važiavimo dangos: asfalto, sniego ir žvyro. Važiavimas sniegu ir žvyru šiek tiek panašus, tačiau žiemą naudojamos kitokios padangos, o taip pat žiemą trasoje maišosi sniegas, ledas bei žvyras. Greičio ruože gali sutikti visiškai skirtingo sukibimo posūkių. Taip pat finišo vietos labai priklauso ir nuo starto pozicijų”, - pasakojo D. Butvilas. Lenktynininko teigimu, trasoje esant gausiam sniegui pirmam važiuoti nėra gerai, nes kelias pirmiesiems automobiliams būna gana slidus.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!