Trasos Italijoje, kaip pasakojo Dainius, nėra išbandęs nei jis, kiti „SVK by Speed Factory“ komandos pilotai – Konstantins Calko ir Jesus Fusteris.
„Imola, saugumo prasme, yra gerokai pavojingesnė nei Silverstone, o ir faktas, kad šioje trasoje būtent gegužę 1994 metais labai chaotiškose F1 varžybose, darydamas itin greitą posūkį, žuvo bene garsiausias pasaulio lenktynininkas Ayrtonas Senna, neprideda pasitikėjimo savimi. Tačiau tikiu, kad su savo psichologija mes susitvarkysim dar prieš varžybų startą“, – tikino sportininkas, jau pradėjęs ruoštis lenktynėms.
Tarp Dainiaus varžovų – ir legendinis Didžiosios Britanijos sportininkas, daugiausiai olimpinių medalių pelnęs dviratininkas Seras Chris Hoy, 2009m. už savo nuopelnus sportui įšventintas į riterius. Pernai jis prisijungė prie „Nismo“ komandos ir, kaip ir Dainius, siekia varžytis Le Mans 24h lenktynėse.
„Su Chrisu susipažinome boksuose, kai priėjau prie jo ir paklausiau: „Sir Hoy, since you are my future competitor, should I still call you Sir, or Chris is fine?“ (liet. - Sere Hoy, kadangi jūs esate mano varžovas, turėčiau jus vadinti seru ar tiks ir Chrisas?), o jis šyptelėjo: „Chris is fine“ (liet. - Tiks ir Chrisas)“, - kvatojosi D. Matijošaitis. Seras Ch. Hoy, Dainiaus žodžiais, yra vienas tų sporto autoritetų, kurio asmenybės ir pasiekimų įkvėpti jauni žmonės užsibrėžia aukštus tikslus ir atkakliai jų siekia.
Paklaustas, kaip jaučiasi varžydamas su tokiomis pasaulinio garso žvaigždėmis, Dainius šypteli, kaip Lietuvos futbolo rinktinė, žaisdama su tokiomis asėmis kaip Anglija ar Italija.
„Mano varžovai „European Le Mans Series“ yra aukščiausios prabos pasaulio lenktynininkai, turintys milžinišką patirtį bei krūvą pasiekimų įvairiuose čempionatuose. Jie matę visokių trasų, jų technika įvairi, tačiau labai greita, tad tai, kad esu jų ratelyje, jaukumo tikrai nesuteikia. Bet jokių baimių neturiu. Galiu tik pasidžiaugti, kad kuo labiau būsiu jų skriaudžiamas, tuo greičiau sustiprėsiu ir priartėsiu prie varžovų lygio, – ryžtingai nusiteikęs lietuvių lenktynininkas. – Šiaip ar taip varžybų metu, manau, nei vienas pilotas nesigilina, kokia žvaigždė sėdi priešais važiuojančiame automobilyje. Visų mūsų mintis viena: kaip tą automobilį saugiai aplenkti“.
Birželį sueis metai, kai Pasaulio ralio čempionate (WRC) Lenkijoje ir Lietuvoje Dainius pelnė greičiausio lietuvio titulą ir buvo pirmas gamyklinių automobilių, „Production Cup“ įskaitoje. Tuomet tai buvo pirmosios tokio lygio lenktynės šiam pilotui, bet dabar, išplaukus į plačiuosius vandenis, yra ką palyginti.
„Visos autosporto šakos yra komandinis sportas, tačiau visos jos kiek skiriasi. Ralyje komandą, be techniką aptarnaujančio personalo, sudaro vairuotojas ir šturmanas. „Le Mans Series“ varžybose vieną automobilį pasikeisdami vairuoja 2-3 pilotai, tad ir vairuojančio automobilį psichologinė atsakomybė prieš komandą yra nepalyginamai didesnė – esi vienas ir tik nuo tavęs priklauso, koks bus rezultatas, - tikino Dainius.
Paklaustas, kas jam pačiam atrodo didesnės žvaigždės – F1 ar Le Mans pilotai, ima juoktis: „Klausimas panašus į „tau labiau patinka šviesiaplaukės ar tamsiaplaukės?“. Lenkiu kepurę prieš visus tuos vyrus, nes absoliučiai visi jie daug metų sunkiai dirbo, kad būtų ten kur yra dabar“.