Tuo tarpu „Wolf Race“ lenktynės azartiškumu priminė auksinius 90-ųjų laikus DTM lenktynėse, rašoma organizatorių pranešime.

Dramatiškiausias rekordas

Kaip ir buvo tikėtasi, „Fast Lap“ „Time Attack“ lenktynių lyderiu buvo D. Matijošaitis su „Mitsubishi Xtra Evo“. Lenktynininkas dar prieš varžybas pasakojo, kad turi galimybių pakartoti savo paties kitu automobiliu pasiektą vieną geriausių Pernu „Auto24ring” trasos laikų. Jau pirmuosiuose važiavimuose buvo matyti, kad D. Matijošaitis atvažiavo būtent vedinas šio tikslo.

Rekordo istorija susiklostė labai dramatiškai. Lenktynininkas antrajame savo grupės važiavime demonstravo itin greitą tempą ir tikslų vairavimą. Ilgai netrukus rezultatų švieslentėje šalia jo pavardės įsižiebė 1:14.825 min. rezultatas. Tai yra greičiausiai standartiniu automobiliu įveiktas ratas „Auto24Ring” trasoje.

Vis dėlto džiaugsmą greitai aptemdė variklio skyriuje išsiliejusi alyva, kuri neilgai trukus užsiliepsnojo. Gerokai apdegė sportininko bolidas, o D. Matijošaitis, gavęs porciją karščio ir degančios alyvos kvapo, liko sveikas ir nesužeistas.

Artimo kontakto kovos

„Wolf Race“ važiavimai šiame etape buvo dar azartiškesni, nes po dviejų etapų dalyviai jau turi sukaupę pakankamai taškų, kad galėtų numanyti, kam metų pabaigoje atiteks sezono greičiausiojo titulas.

Žūtbūtinė kova užvirė A divizione, kur susirenka R3000 ir R3000+ klasių automobiliai. Pirmajame važiavime Edvinui Einikiui su „Audi S2” ir Tomui Sveikauskui su „Totyota Supra“ tiesiai prieš nosis starte išlindo Karolis Gedgaudas su „BMW E36” ir Šarūnas Kaškevičius su „Mazda Miata“. Ilgai tokia rokiruotė netruko ir pirmieji du lenktynininkai atsikovojo savo pozicijas, o trečiuoju finišą kirto Š. Kaškevičius.

Vis dėlto antrajame važiavime E. Einikis dėl variklio gedimų nedalyvavo, todėl tąsyk vėl užtikrintai laimėjo T. Sveikauskas.

Tų pačių lenktynių B divizione intrigų ir lenkimų buvo tiek pat. Edvinas Mardoas su „Honda Civic“ pateisino savo sezono lyderio vardą ir laimėjo abu važiavimus. Vis dėlto pirmajame jis kiek pražiopsojo startą ir iš pirmos pozicijos krito į ketvirtąją.

Didžiausia konkurencinė kova užvirė tarp Kristijono Pelanio ir tokį patį „Honda Civic“ vairuojančio Aleksandro Iljino. Šįkart jis turėjo pripažinti panevėžiečio pranašumą ir atvažiavo trečias.

„Time Attack“ važiavimų nugalėtoju bendrojoje „Pro“ įskaitoje, be jokios abejonės, tapo rekordininkas D. Matijošaitis. Taigi kilo tikra intriga dėl antros ir trečios vietos. Nuo šviežiai pagerinto rekordo beveik 3 sekundėmis atsiliko vienas tituluočiausių „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynininkų Jonas Poškus su „Mitsubishi Evo VIII“. Jam iš paskos atvažiavo panevėžietis Antanas Vėbra su „Mazda RX8”.

Finalai be lyderių

Vis dėlto į finalinius „Super Lap“ važiavimus nei D. Matijošaitis, nei A. Vėbra neišvažiavo – kiekvienas turėjo savo problemų. Taigi čia triumfavo J. Poškus. Antrąją vietą laimėjo T. Sveikauskas, o jam iš paskos atvažiavo estas Pavelas Shchapovas su „BMW M3”.

Bendrojoje „Street“ klasės įskaitoje visas kortas nuolatiniam nugalėtojui Dainiui Kabliui su „Mitsubishi Evo X“ sujaukė du estai važiavę tuo pačiu „Porsche 991 GT3 RS”. Geriausią laiką pademonstravo nemenką lenktynių patirtį sukaupęs Stenas Pentusas, o antrasis atvažiavo jo mokinys Thomas Padovanis.

Finaliniuose „Super Lap“ važiavimuose „Street“ klasėje taip pat triumfavo „Porsche“ automobilis. Marius Bartkus su GT3 modeliu pademonstravo šalčiausius nervus ir greičiausią ratą. Nuo jo daugiau nei sekunde atsiliko D. Kablys, o jam iš paskos atvažiavo Mantas Janavičius su „Porsche 991 S”.

Trečiasis etapas išsiskyrė puikiu oru, kuris toks retas Estijoje, ir itin gerai nusiteikusiais žiūrovais bei dalyviais.

Dabar laukia ilgi du vasaros mėnesiai iki finalinio „Fast Lap“ etapo. Rugpjūčio 27-28 dienomis azartiškos lenktynės, įspūdingas naktinis „driftas“ ir dar viena nauja rungtis grįžta į Kačerginės „Nemuno žiedą“, kur bus vainikuotas 2016 metų sezonas.

„Superlap PRO“

1. Jonas Poškus, Mitsubishi Evo VIII, 1:16.862
2. Tomas Sveikauskas, Toyota Supra, 1:23.416
3. Pavel Shchapov, BMW M3, 1:24.823
4. Karolis Gedgaudas, BMW 325i, 1:25.254
5. Edvinas Mardosas, Honda Civic, 1:26.058

„Superlap STREET“

1. Marius Bartkus, Porsche GT3, 1:23.039
2. Dainius Kablys, Mitsubishi Evo X, 1:23.323
3. Mantas Janavičius, Porsche 991 S, 1:24.810
4. Arturs Batraks, Mitsubishi Evo VI, 1:25.313
5. Simonas Urbonas, Subaru Impreza, 1:25.845

„Time Attack STREET2500“

1. Justas Gudavičius, Mazda Miata, 1:28,424
2. Vytas Bilinskas, Toyota FRS, 1:29,486
3. Andrius Karla, Honda S2000, 1:29,748

„Time Attack STREET2500+“

1. Sten Pentus, Porsche 991 GT3 RS, 1:20,332
2. Thomas Padovani, Porsche 991 GT3 RS, 1:22,574
3. Dainius Kablys, Mitsubishi Lancer Evo X, 1:23,391

„Time Attack PRO 1600“

1. Lukas Stanevičius, Honda CRX, 1:29,061
2. Tauras Tunyla, Volkswagen Lupo, 1:29,213
3. Tomas Jatkevičius, Volkswagen Golf, 1:29,988

„Time Attack PRO 2500“

1. Edvinas Mardosas, Honda Civic, 1:24,866
2. Julius Skirmantas, Honda Civic, 1:25,430
3. Kasparas Skyrelis, BMW E46, 1:25,964

„Time Attack PRO 2500+“

1. Dainius Matijošaitis, Mitsubishi Lancer Evo IX, 1:14,825
2. Jonas Poškus, Mitsubishi Lancer Evo VIII, 1:17,549
3. Antanas Vėbra, Mazda RX8, 1:23,193

„Wolf Race R1600“

1. Tauras Tunyla
2. Lukas Stanevičius
3. Gražvydas Marčiulaitis

„Wolf Race R2000“

1. Edvinas Mardosas
2. Kristijonas Pelanis
3. Aleksandr Iljin

„Wolf Race R3000“

1. Karolis Gedgaudas
2. Židrūnas Šaučiūnas
3. Virginijus Gelžinis

„Wolf Race R3000+“

1. Tomas Sveikauskas
2. Šarūnas Kaskevičius
3. Aivaras Remeika.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)