Jau gegužės 2-3 dienomis lenktynininkas dalyvaus pirmajame varžybų etape Parnu trasoje Estijoje. Sportininkai iš viso turės įveikti 24 ratus naujausioje Baltijos šalių automobilių trasoje.
D. Matijošaitis lenktyniaus Baltic Open (BO) klasėje, kurioje dėl čempiono titulo kovos eksperimentiniai ir prototipiniai automobiliai. Be šios klasės bus dar trys: BTC1 klasėje varžysis lenktynininkai, kurių automobilių variklių darbinis tūris yra iki 2,5 l. Pagrindiniai dalyviai šioje klasėje bus senesnių modelių BMW ir „Honda Civic“ automobiliai.
BTC2 klasėje varžysis kėbuliniai automobiliai, kurių variklių darbinis tūris yra didesnis nei 2,5 l, o GTO klasėje lenktyniaus tokie patys, bet išlengvinti automobiliai.
Nors D. Matijošaičiui šios varžybos nėra pačios svarbiausios šiemet, bet jos nebus tiesiog smagus laiko praleidimas.
„Esu nusiteikęs siekti aukščiausių tikslų šiame čempionate. Taip pat man šios varžybos bus puiki galimybė palaikyti aukštą sportinę formą Le Mano serijos lenktynėms“, — sakė D. Matijošaitis.
D. Matijošaičio „Renault Megane RS Trophy“ buvo pristatytas 2008 metais Paryžiaus automobilių parodoje. Automobilis yra rėminės konstrukcijos, jo galinius ratus suka viduryje įstatytas 6 cilindrų V formos, 3,5 litro 24 vožtuvų variklis. Po pristatymo praėjus keliems metams automobilius, kurių sukonstruota buvo kiek daugiau nei 30, gamintojas atnaujino, suteikdamas jam naujesnio modelio kėbulo formas bei pakeldamas variklio galią iki 400 ag. Automobilis turi sekvencinę pavarų dėžę, o tuščias nesveria net tonos.
Gamintojai teigia, kad greičiu šis automobilis niekuo nenusileidžia „Porsche“ GT3 automobiliams. Nors automobilis ir itin greitas, bet lenktynininkas teigė, kad į šį automobilį persėdo dėl patikimumo.
„Pavyko gerai parduoti savo senąjį BMW, todėl „Renault“ man beveik nieko nekainavo. Truputį atsibodo lenktyniauti su „garažiukuose“ gamintomis „emkėmis“, kurioms nežinosi kas suges ir kada baigsis lenktynės. Šis, visgi, gamyklinis automobilis“, — sakė D. Matijošaitis.
Lenktynininkas automobilį pirko Nyderlanduose, o jo parsigabenimas buvo gan kurioziškas. Mechanikams teko išardyti pusę automobilio ir nuimti priekinius ratus, nes automobilis buvo bent penkiais centimetrais platesnis nei priekaba.
Šiame sezone vien patikimumo neužteks, reikės ir greičio. Bus konkurentų, kurie atsiveš daugiau nei 600 arklio galių turinčius automobilius. Trasose lakstys skirtingi BMW M3 automobiliai, „Ginetta“, „Lotus“, „Honda“ modeliai.
Šiemet BaTCC du kartus užsuks ir į Lietuvą. Antrosios ir paskutiniosios lenktynės vyks mūsų šalyje. Visas BaTCC kalendorius:
1 etapas — Gegužės 2-3 „Auto24Ring“, Estija.
2 etapas — Birželio 6-7 „Nemuno žiedas“ Lietuva
3 etapas — Liepos 4-5 „Bikernieki“, Latvija
4 etapas — Rugpjūčio 22-23 „Bikernieki“, Latvija
5 etapas — Rugsėjo 26-27 „Nemuno žiedas“, Lietuva