„Inžinieriai, mechanikai dirba kiekvieną dieną, todėl smarkiai pasistūmėjome į priekį ir tikimės geresnių rezultatų. Jau spėjome išbandyti Barselonoje esančią trasą. Po testo esu ramus – mūsų bolidas pasiekia tokį patį greitį, kaip ir konkurentų. To labai trūko Silverstone'o trasoje. Sunku paaiškinti, kur pirmosiose varžybose buvo pabėgęs mūsų greitis, bet esu ramus, kad Imolos trasoje galėsime pakovoti dėl aukštesnių pozicijų“, – sakė komandos vadovas.
Lietuvių komandos automobilis pirmąjį Europos Le Mano serijos etapo garažą pasiekė gerokai pavėlavęs, todėl komandai ruošti jį lenktynėms teko ir naktimis. „Automobilio vėlavimas susijęs su tuo, jog tai nauja klasė šiose varžybose ir organizatoriai po įvairių testų keisdavo reikalavimus, – situaciją komentavo komandos vadovas. – Reikėjo daug ką perdarinėt, gamykla buvo labai apkrauta ir nespėjo padaryti automobilio laiku, dėl to daugeliui komandų teko plušėti naktį. Silverstone mes buvome susikoncentravę į tikslą pabaigti varžybas, o ne siekti maksimalių rezultatų. Daugiau dėmesio skyrėme saugiam važiavimui be klaidų ir tai mums atnešė labai reikalingų taškų“.
Pašnekovo teigimu, šiose varžybose daugiausiai lemia ne greitis, o tikslumas ir įvairūs paskaičiavimai. „Pateiksiu pavyzdį. Automobilį galima stabdyti dviem būdais: dešine koja, kurią stabdymo metu visiškai nukeli nuo akceleratoriaus ir kaire koja, kuomet stabdai akceleratoriaus neatleidęs maždaug 5 proc. Pastarasis važiavimas yra labai svarbus ir leidžia sutaupyti apie 2-3 litrus kuro, kurie yra labai svarbūs varžybų pabaigoje taupant užpylimo laiką arba netgi vieną sustojimą. Tai yra labai sudėtingas procesas jau vien šią sritį paėmus, o dar galime kalbėti apie padangas ir kitus veiksnius“, – patirtimi dalinosi pašnekovas.
D. Steponavičiaus teigimu, Silverstone, kalbant apie vairuotojų keitimus, jokios konkrečios taktikos nebuvo. Jau nuo pat pradžių buvo nuspręsta, kad varžybos bus savotiškas testas, todėl važiavimo laiką buvo stengiamasi padalinti visiems pilotams po lygiai.
„Imoloje viskas bus kitaip, tačiau pasakyti, kas yra palanuojama, sunku. Yra įvairiausių gudrybių priklausomai nuo rato ilgio, piloto vairavimo stiliaus ir tas gudrybes įžvelgti galima tik po treniruočių konkrečioje trasoje, šiu atveju Imoloje“ ,– sakė komandos vadovas.
Anot jo, Imolos trasa turi visiškai kitą specifiką, lyginant su Silverstone'u. Visų pirma, Imoloje yra kitoks asfaltas, ji labai siaura taip pat skiriasi posūkių charakteristikos, todėl varžybos bus gerokai sudėtingesnės vairuotojui, nes galimybių lenkti bus kur kas mažiau.
„Mums tenka kovot su GP automobiliais tiesiojoje, nors mūsų automobilis yra pastebimai greitesnis posūkiuose. Taigi mes turėsime užspaustą galimybę važiuoti greitai, nes bus sunku tuos automobilius lenkti“, – įžvalgas dėstė D. Steponavičius.
Jis pripažino, kad lenktynės Silverstone buvo panašios į dažytoją, atėjusį dažyti sienos be dažų ir teptuko, tačiau treniruotės Imolos trasoje leidžia manyti, kad laukia geresnis etapas.
„Pradėjus testus Barselonoje, per dieną pavyko sutaupyti 2,5 sek., lyginant su rezultatu, kuris buvo tos pačios dienos rytą. Tai labai geras pasiekimas ir manau, kad dabar esame pastebimai greitesni. Tikiuosi, kad per kelias dienas turėsime galimybę išmėginti ir „Paul Ricard“ trasą“, – kalbėjo pašnekovas.
Kitas Le Mano etapas vyks gegužės 16-17 dienomis, todėl D. Steponavičiaus teigimu, dar yra laiko pasiruošti, kad rezultatai būtų kaip galima geresni.