„Pagaliau įrodėme, kad šitas automobilis gali įveikti ir 1000 km lenktynes. Nedaug trūko iki pergalės, tačiau šį saldainį dar pasilikome kitiems metams. Mes tikrai esame pajėgūs laimėti šias lenktynes“, – sako R. Čapkauskas, kuriam jau teko lipti ant aukščiausio pakylos laiptelio Palangoje prieš devynerius metus.
Tačiau ralio padangėje lietuviui šis sezonas vienas dramatiškiausių. Jam nepavyko finišuoti nė viename šių metų Lietuvos ralio čempionato etape.
„Per dešimt metų, kai ralio trasose važiuoju „Mitsubishi“ automobiliu, neprisimenu tokio sezono, kai likus dviem etapams iki čempionato pabaigos, nebūčiau pabaigęs nė vienerių lenktynių“, – sako R. Čapkauskas.
Naujasis automobilis buvo išbandytas praėjusį savaitgalį Rygoje, kur vyko „Ryga Summer race“ lenktynių festivalis bei IV Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas. Grįžimas pasiteisino – su naujuoju automobiliu R. Čapkauskas „BaTCC-2“ įskaitoje iškovojo pirmą vietą.
„Dabartinis ralis tapo nepateisinamai brangus ir jeigu LASF ralio komitetas nesiims kardinalių permainų, lietuviškas ralis gali nusiristi į labai žemą lygį, nes daugeliui pasidarys paprasčiausiai per brangu lenktyniauti. Tą pačią klaidą jau padarė Latvija – jų čempionate beliko vos 8 ekipažai.
Jeigu nori kautis dėl pirmų pozicijų Lietuvos čempionate, vienam sezonui reikia turėti šešiaženklį biudžetą, o tai yra gerokai ir nepateisinamai per brangu. Dėl to galvoju daugiau dėmesio skirti žiedinėms lenktynėms. Juo labiau, kad jaučiu – Lietuvoje „žiedas“ ima atgimti“, – sako R. Čapkauskas.
„Šiais metais mums teko didelė atsakomybė, nes mūsų organizuojamas ralis tapo ir „FIA Baltic Rally Trophy“ dalimi, todėl visos lenktynės vyks pagal Tarptautinės Automobilių Sporto Federacijos reikalavimus. Mums tai didelė garbė, tačiau tuo pat metu ir milžiniška atsakomybė“, – sako R. Čapkauskas.