Šį sezoną „Junior“ komandoje su „Volkswagen Scirocco GT24“ važiuos praėjusių „Dream 2 Drive“ čempionatų nugalėtojai Martynas Sidunovas ir Domantas Ladauskas. Prie jų vėliau prisijungs 2019 metų čempionas. Tuo tarpu PRO komandą sudarys Tauras Tunyla, Eimantas Navikauskas, Oskaras Brazaitis ir Kasparas Vaškelis. Jie lenktyniaus su konkurencingu „Cupra TCR“ bolidu.

Šiemet geriausiai Lietuvos čempionato etapuose pasirodęs „Junior“ komandos narys prisijungs prie „Pro“ komandos ir dalyvaus ilgų nuotolių lenktynėse. Panašią praktiką taiko ir Formulės 1 komandos. Pavyzdžiui, sezone gerai pasirodęs „Alfa Romeo“ komandos lenktynininkas turi labai didelių šansų patekti į „Ferrari“ komandą.

Stengtis yra tikrai dėl ko. Pastaraisiais metais TCR lenktyninių automobilių klasė sulaukia eksponentiškai didėjančio dėmesio. Tuo tarpu „Cupra TCR“ šiuo metu yra vienas moderniausių modelių kėbulinių automobilių sporte. TCR klasėje visi automobiliai pasižymi vienoda galia, aukščiu ir svoriu. Visus šiuos parametrus gali valdyti teisėjai, taigi lenktynių sėkmė priklauso tik nuo vairuotojo įgūdžių.

Dream 2 Drive komanda

Laiptelis meistriškumo link

Kaip pasakoja „Dream 2 Drive“ projekto iniciatorius ir lenktynininkas Tauras Tunyla, toks sprendimas yra techniškai ir psichologiškai svarbus visai komandai.

„Dabar „Dream 2 Drive“ atrankos dalyviai ir tuo labiau čempionai turės papildomos motyvacijos tobulėti, kad patektų į PRO komandą. Mes orientuojamės į ilgų distancijų lenktynes, kur su vienu automobiliu gali važiuoti ribotas vairuotojų skaičius, todėl jau dabar yra logiška plėsti komandą.„Junior“ automobilio lenktynininkai galės be spaudimo siekti rezultato ir rinkti patirties kilometrus greičiausio rato ir sprinto rungtyse“, – sako T. Tunyla.

Akylesni lenktynių žiūrovai atsimins, kad pernai trasose buvo galima išvysti „Cupra TCR“ su „London Grill Racing“ komandos pavadinimu. Kaip pasakoja vienas iš vairuotojų E. Navikauskas, sinergija su „Dream 2 Drive“ komanda pavyko labai natūraliai, nes sutapo požiūris į pasiruošimą lenktynėms.

„Pirmąkart apie „Dream 2 Drive“ čempionatą sužinojau, kai pradėjau treniruotis „Simuliatorių akademijoje“. Jau tada pagalvojau, kad ir pats galėčiau tapti lenktynininku. Tokios minties užteko, kad suburtume komandą ir be realių lenktynių patirties startuotumėme konkurencingoje TCR klasėje. Drąsi idėja virto tuo, kad praėjusį sezoną tapome Baltijos šalių ir Šiaurės Europos zonos ilgų nuotolių žiedinių lenktynių vicečempionais TCR klaseje bei „TRC Baltic Trophy“ įskaitos trečiosios vietos laimėtojais“, – atskleidžia lenktynininkas.

Nuo simuliatoriaus – ant podiumo

E. Navikauską ir O. Brazaitį jau praėjusį sezoną vairavimo meno mokė Tauras Tunyla. Taip pat komandoje važiuoja itin gabus ir jaunas kartingų meistras Kasparas Vaškelis, kuris savo patirtį jau realizavo ne vienose žiedinėse lenktynėse. Ant asfalto patirties jau prikaupta, todėl vairuotojai nesikuklina ir iš šio sezono tikisi daug.

„Pirmas mūsų sezonas buvo chaotiškas, bet susiklostė labai gerai ir atnešė daug pergalių bei unikalių akimirkų. Šį sezoną subūrėme stiprią komandą, atsinešėm nemažai patirties iš praeito sezono, daug valandų treniravomės simuliatorių akademijoje ir realiose trasose. Taip pat ruošėmės fiziškai bei emociškai. TCR klasė šiemet kaip niekada konkurencinga, bet esame nusiteikę laimėti, – pasiryžimo nestokoja O. Brazaitis.

„Dream 2 Drive Pro“ komanda šiemet važiuos visuose Baltijos šalių ir Šiaurės Europos zonos ilgų nuotolių žiedinių lenktynių etapuose. Artimiausios lenktynės – Šiaurės Europos zonos ilgų nuotolių etapas Rygoje gegužės 11 dieną. Taip pat komandos planuose vienos sunkiausių ir populiariausių lenktynių Lietuvoje – 1006 km Palangos lenktynės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją