„Galinis reduktorius triukšmą skleisti pradėjo jau pirmąją ralio dieną. Kadangi WRC automobilis iš pakankamai tvirtas, tikėjomės, kad tai nesutrukdys pasiekti finišo. Deja, 9-ajame greičio ruože iš jo tiesiai ant įkaitusio išmetimo vamzdžio pradėjo bėgti tepalas, kuris akimirksniu užsidegė. Kadangi gaisro židinys tiesiai virš degalų bako, juokinga nebuvo. Užgesinus liepsnas paaiškėjo, kad turim trauktis iš varžybų“, - pasakojo B. Vanagas
Prieš paskutinįjį greičio ruožą solidžia minutes ir 7 sekundžių persvara pirmauja Vaidotas Žala. Du GR laimėjęs į antrąją vietą bendroje įskaitoje pakilo Vytautas Švedas. Trečias – porą klaidų padaręs Deividas Jocius. Lyderių nesėkmės apie vietą ant garbės pakylos leidžia galvoti ir praėjusių metų Lietuvos ralio čempionui Ramūnui Čapkauskui. Penktas kol kas Linas Vaškys.
Penktadienio popietę prasidėjęs paskutinysis šių metų Lietuvos ralio pirmenybių etapas gerokai įdomesnis nei buvo galima tikėtis. Nors neatsakytų klausimų, kas kokios spalvos medaliais pasipuoš nusileidus „Rally Classic Druskininkai“ spektaklio uždangai, gana nedaug net apie „konservatyvią taktiką“ kalbėję ekipažai trasomis lekia įspūdingu tempu. Po keturių pirmųjų greičio ruožų pirmąją ir antrąją vietas užimančius sportininkus skiria viso labo trys sekundės.