Akmenų lekiančių iš po ratų dydis siekia prilygsta duonos kepaliukui. Tik spėk traukti kojas ir fotoaparatų trikojus, kai pralekia Colinas McRae arba šiaip koks norvegas.

"Dopai" driekiasi pro senovinius ir apleistus kaimus, kur ne kur galima dar pamatyti čiabuvius, jų asiliukus ir tikras dideles rudas ožkas, kurių ausys siekia žemės.

Kai paprastą mirtingąjį dangiškas klimatas verčia tupėti giliai pasinėrus Viduržemio jūros vandenyje, tai ką turi iškentėti pasaulio ralio čempionato dievaičiai.

Jie savo "aparatuose" pasijunta kaip saunoje (nors, pasak suomio M.Gronholmo, tai visai netrukdo).

Juodai nudažyti saugos lankai įkaista taip, kad ilgai po finišo negalima jų paliesti be pirštinių.

Kad nebūtų staigmenų kaip prieš porą metų Graikijoje ("dope" apalpo R.Burnso šturmanas), "Peugeot" ryžosi paaukoti keletą "arklių" ir jau Akropolio ralyje įmontavo į vieną iš automobilių oro kondicionierių.

Penktadienį Kipro saloje jau visi trys "Peugeot" važiuos su oro šaldytuvais.

Pernai Kipre laimėjo M.Gronholmas, kuris neypatingai mėgsta lėtus ir neritmiškus ralius.

Tik dabar jis nelabai gali rinktis. Čempionate lyderiauja ne toks greitas, tačiau pastoviai penketuke važiuojantis jo kolega R.Burnsas.

O kur dar M.Martinas, kuris bandys pratęsti pergalių seriją ir parodyti, kad "Fordas" labai tinka tokioms kelio dangoms.

Tai jau įrodė kiti Kipro ralio prizininkai C.Sainzas (2000 metai) ir C.McRae (2001 metai). Škotas toliau kovoja su "Citroen" patikimumu - jo automobilis gedo Graikijoje dėl perkaitusio variklio kompiuterio.

Jo kolega ispanas jokių bėdų neturėjo, bet pasivyti esto jam taip ir nepavyko.

Jis turėjo gintis nuo norvego P.Solbergo, kuris Graikijos ralyje užėmė trečią vietą.