Liepos 25-26 dienomis vykęs „Molėtai DRIFT 2020“ – „Street“ ir „Semi-Pro“ lygų 2-asis etapas Pauliui Kubiliui atmintyje išliks tikrai ilgam. Savo pasirodymu sportininkas privertė atsistoti ne vieną žiūrovą, o oponentus – nejuokais išsigąsti. Tiesa, po šia pergale slepiasi visa nesėkmių virtinė, kuri yra susijusi su bolidu: „Jei tiksliau – bėdos buvo su varikliu. Perėjus į „Semi-Pro“ lygą, norėjosi turėti daugiau arklio galių (AG) išvystantį variklį, tad teko jį keisti ir iš atmosferinio pagaminti turbininį“, – pasakoja Paulius. Keletą metų iš eilės bėdos su varikliu sportininkui tapo tarsi prakeiksmas, kuris neleido baigti sezonų iki pat galo: „Šią žiemą nusprendžiau nebetaupyti ir padaryti viską iki galo gerai. Su komanda „Ride it out“ pažėrėme variklį ant stalo ir pradėjome viską nuo pradžių, tik dabar jau naudodami geriausias detales. Rezultatas gavosi tikrai labai geras, automobilis, lyginant su pernai, pradėjo tiesiog skristi, o ne važiuoti“, – šypsosi Paulius.
Ilgos žiemos naktys garaže, panašu, kad sportininkui atsipirko su kaupu. Nepaisant visų trikdžių pergalės link, sportininkas „Molėtai DRIFT 2020“ varžybose apdovanojimus atsiėmė nuo pirmosios vietos pakylos. Paklausus, kokia yra jo šio sezono sėkmingų važiavimų paslaptis, sportininkas atvirauja: „Jokios paslapties kaip ir nėra. Būdamas trasoje bandydavau išspausti iš automobilio viską, ir mėgautis važiavimu maksimaliai, kad ne tik pačiam būtų smagu, bet ir žiūrovas pamatytų gražų vaizdą.“ Sportininkas „kaltina“ ir tai, jog paskutinėse varžybose dalyvavo tik prieš metus: „Molėtuose turbūt šiek tiek persistengiau, nes grįžus po antrojo važiavimo, ne tik visa „Ride it Out“ komanda pasitiko mane sveikinimais ir šūksniais, bet ir kiti vairuotojai rodė iškeltus nykščius į viršų.“
Atvažiavau, užnugaryje palikau per 100 oponentų, nugalėjau – taip galima apibūdinti Yakub Tarasevich važiavimus paskutiniuose dviejuose „Street“ lygos etapuose. Paklausus apie jo sėkmės paslaptį, vaikinas nedvejojant pradeda pasakoti apie savo bolidą: „Po praeito sezono uždarymo, praėjus porai mėnesių, spontaniškai nusipirkau „BMW E36“ kupė kėbulą be variklio, tačiau su pilnai paruošta važiuoklė varžyboms. Kadangi mano senasis bolidas per 2 metus matė daug gyvenimo, nusprendžiau susirinkti naują, patikimą automobilį, kuris nepavestų pačiu netinkamiausiu momentu. Kol kas, viskas klostosi taip, kaip ir planavau. Na, o visa kita, manau, didelio treniruočių kiekio ir sėkmės reikalas.“
„Street“ lyga – sportininkų šonaslydyje pradžia. Kiekvienas sportininkas čia susipažįsta, kas iš tiesų yra driftas. Panašu, kad Yakub užteko mažiau laiko ir sportininkas greitai suprato, su kuo yra „valgomas“ šonaslydis. Vaikinas prasitarė, kad sėkmė šioje lygoje nepriklauso nuo didelių investicijų: „Mano manymu, pinigai sėkmės nelemia. Kai kurių pilotų automobiliai yra žymiai pranašesni už mano, tuo tarpu aš net lopšio dar neturiu – šypsosi sportininkas. – Kitas dalykas – padangos. Vieni važiuoja su brangesnėmis, o kiti – nemokamai prisirenka naudotų (kaip aš praeitą sezoną). Bet tai irgi nesutrukdė praeitais metais užimti 2 vietą Molėtų etape. Todėl ne, ne piniguose yra paslaptis“ – tęsia Yakub. Paklausus ar sportininkas pasvajoja apie „Semi-Pro“ lygą, jis nedvejojant atsakė: „Manau, kad kitąmet neturėsiu kito pasirinkimo ir turėsiu varžytis Semi-Pro lygoje.“
Prakalbus apie artėjantį didžiausią šių metų drifto renginį „Liqui Moly UpHill Drift“, tiek Paulius, Tiek Yakub neslepia jaudulio ir aršaus nusiteikimo. Šiuos du sportininkus ir dar per šimtą kitų bus galimybė išvysti Kačerginės „Nemuno žiede“, rugpjūčio 7-9 dienomis. Daugiau informacijos: www.drifting.lt