Variklis sugedo treniruotėse
Penktadienio rytą per pirmąsias treniruotes Palangos trasoje mechanikai išgirdo, kad „Porsche“ variklis dirba ne taip, kaip turėtų. Garsas – lyg „Čioperio“. Vos po kelių ratų pakvietę Andrių Čilviną grįžti į techninio aptarnavimo zoną išgirdo, kad dirba tik 5 cilindrai iš 6. Vietoje buvo skubiai tikrinamos žvakės, uždegimo ritės. Nieko nerado, problema buvo giliau: linkęs vožtuvas.
Automobilis buvo nustumtas į jį prižiūrinčios „Juta Racing“ palapinę, kur meistrai išėmė variklį ir padarė jam savotišką skrodimą, kad išsiaiškintų kur yra bėda ir ar įmanoma ją sutvarkyti.
Kol variklis buvo ardomas, „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komanda jau derino kitus galimus variantus startuoti. Visi Lietuvoje esantys tokie „Porsche“ lenktyniniai modeliai šį savaitgalį važiuoja lenktynėse Palangoje. Tačiau dar vienas toks „Porsche“ – Estijoje. Ekipos nariai dėrėjosi su estu dėl variklio nuomos, tačiau po ilgų derybų šis atsisakė išnuomoti komandai variklį: kitą savaitgalį jam Baltijos šalių čempionato etapas, o jo „Porsche“ variklis jau pravažiavęs daug kilometrų, reikia perrinkti, ilgų nuotolių lenktynių gali neatlaikyti. Per daug rizikinga.
Reikiamų Baltijos šalyse nerado
Mechanikai išsiaiškino problemą: užstrigo „Porsche“ variklio kompensatorius, kuris pažeidė galvą. Buvo surasti meistrai, kurie suremontuotų variklį, tačiau reikia naujo kompensatoriaus.
Detalių „Porsche“ sandėlyje yra, variklis remontuojamas, tačiau laiko iki starto buvo tik pusė paros. Į reikiamų komponentų paieškas buvo pajungtos visos trys Baltijos šalys, tačiau detalių sportiniam „911 GT3 Cup“ varikliui niekas neturėjo. Komandos draugai norėdami padėti buvo pasiryžę netgi savo orlaivius į orą pakelti, tačiau po vidurnakčio, kai suremontuoti variklį fiziškai nebeliko laiko, teko nuleisti rankas.
„Norėčiau viešai padėkoti tiems, kurie mums bandė padėti. Nors viltys geso, labai daug gerų žmonių mums skambinėjo, siūlė savo paslaugas, kontaktus, ieškojo reikiamų dalių, buvo pasiryžę padėti jas atgabenti greičiau. Deja, turėjome palaidoti viltis sustartuoti lenktynėse. Galvojome, kad pernai metais pramušėme dugną. Tačiau pernai bent į startą išvažiavome, o šiemet jį žiūrėsime iš šalies“, - kalbėjo Mantas Matukaitis.
Frontą laikys BMW
Tačiau juodai geltonas automobilis trasoje bus matomas. Frontą laikys „Baltic Petroleum by Piano Piano“ ekipa su BMW M3.
Aurimo Mištauto, Tado Aganausko, Andriaus Tamulevičiaus ir Aistės Antanaitytės Matukaitės vairuojamas BMW M3 visą savaitgalį veikia puikiai ir nesiožiuoja. Be to, penktadienio kvalifikacijoje Aurimas ir Tadas jį atvedė į „Super Pole“, TOP10 greičiausių važiavimą. Jame A. Mištautas apsukęs kelis ratus iškovojo 7 startinę poziciją. Keista tai, kad treniruotėse Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas važiavo greičiau nei kvalifikacijoje ir galėjo kovoti dėl 5-os startinės pozicijos, tačiau komanda nusprendė „Super Pole“ kvalifikacijoje nelėkti.
„Tiesiog nenorime be reikalo laužyti automobilio. O kažkam kažką įrodyti galėsime per lenktynes. Jos ilgos – daugiau nei 1000 km, tad starto pozicija, ar ji 5, ar ji 15-ta lemia ne tiek ir daug“, - savo strategiją paaiškino Aleksandras Dainys.