„Nordschleife“ vadinama viena sudėtingiausių ir pavojingiausių trasų pasaulyje, jos ilgis 20,832 km. Trumpesnėje „Nürburgring“ trasos dalyje kasmet organizuojamas ir vienas „Formulės 1“ etapų.
„Nordschleife“ trasa yra gausi įvairiausių lėtų ir greitų posūkių ir ilgų tiesiųjų, o tai, kad viskas išsidėstę kalnuotoje vietovėje dar labiau sustiprina pojūčius ir reikalauja gerų vairavimo įgūdžių. Akli posūkiai kalnuose primena ir Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą, tačiau „Nordschleife“ yra gerokai ilgesnė, pavojingesnė trasa“, – pasakoja daugkartinis Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių prizininkas ir nugalėtojas E. Gutaravičius.
Treniruotėms Niurburge pasirinktas sportinis ilgų nuotolių VLN lenktynėse naudojamas „BMW F30“ automobilis, turintis 245 arklio galias, 8 pavarų sekvencinę pavarų dėžę
„Trasoje ne vienoje vietoje buvo išvystytas 245 km/h greitis, o posūkius įveikti padėjo specialiai šiai trasa pritaikyta BMW važiuoklė. „Nordschleife“ trasos bortai pakankamai aukšti, tad jei automobilio važiuoklė tam nepritaikyta, trasa gali būti labai pavojinga. Įspūdį paliko 90 laipsnių „Karussell“ posūkis, nes jo danga – betonas, tad važiuojant aplanko ypatingi pojūčiai. Trasa užburia, tad visi 500 km treniruočių šioje trasoje – puiki treniruotė prieš savaitgalio „Ligier“ lenktynes“, – sako Egidijus Gutaravičius.
Po šių treniruočių lietuvis su palaikymo komanda iš karto išvyko į Italiją, kur liepos 9-10 d. „Monza“ „Formulės 1“ trasoje važiuos „Ligier“ Europos serijos lenktynėse vairuodamas „Ligier JS2 R“ automobilį. Tai – ketvirtasis lenktynių etapas, vykstantis kartu su Europos Le Mano serijos lenktynėmis.