„Touring Autocross“ įskaitoje buvo laukiama net trijų lietuvių – Pauliaus Pleskovo, Arvydo Galinio ir Egidijaus Kirdeikio startų, tačiau prieš varžybas sportininkai nusprendė nebedalyvauti. Priežastis – po varžybų Bauskėje užklupusios techninės problemos.
Po lietuvių pasitraukimo šioje klasėje liko kovoti aštuoni lenktynininkai. Jų gretose buvo galima išvysti ir vieną moterį – „Škoda Fabia“ vairuojančią italę Michelle Ottoboni. Tačiau šioje įskaitoje greičiausi buvo trys čekai. Pirmąją vietą iškovojo Vaclavas Fejfaras. Jis už savęs paliko Martyną Samohylą ir Otakarą Vyborny.
„Super Buggy“ įskaitoje triumfavo latvis Ervinas Grencis. Berndtas Stubbe finišavo antras, o Jakubas Kubičekas – trečias. Beje, Grencių šeimai tai ne vienintelė pergalė šiose varžybose. „Junior Buggy“ klasėje nugalėtoju tapo Ervino Grencio sūnus Justas Grencis. Šio dueto atvyko palaikyti tiek daug svečių iš Latvijos, kad sugedus garso aparatūrai Latvijos himnas buvo tiesiog sugiedotas susirinkusios minios. Antrąją vietą „Junior Buggy“ įskaitoje laimėjo Europos čempionato debiutantas, ispanas Javieras Bracho. Trečiosios vietos taurę iškovojo Rusijos lenktynininkas Timofėjus Ovčarovas.
„Tai mano pirmasis sezonas Europos autokroso čempionate. Anksčiau esu lenktyniavęs tik Ispanijoje. Nors šį savaitgalį turėjau ir gedimų, ir susidūrimų, bet pavyko laimėti antrą vietą. Labai džiaugiuosi šiuo rezultatu. Trasa Lietuvoje tikrai kitokia, negu aš važiuodavau Ispanijoje. Danga labai įdomi. Viskuo esu patenkintas“, – sakė Javieras Bracho.
„Buggy 1600“ klasė buvo gausiausia. Joje startavo trys lietuviai, tačiau nė vienam jų nepavyko pakliūti į geriausiųjų dešimtuką. Tautvydo Urbos bagis sugedo dar varžybų pradžioje, vėliau iš kovos pasitraukė Saulius Žunda.
Ilgiausiai kovoje su greitais ir brangią techniką vairuojančiais užsieniečiais laikėsi Tomas Zavarskis. Sportininkas pateko į pusfinalių važiavimus, bet į finalinę kovą jam prasibrauti nepavyko. Šioje įskaitoje nugalėtoju tapo vokietis Markusas Wibbeleris. Jis aplenkė Liuksemburgo atstovą Keviną Petersą. Trečios vietos taurę į viršų kėlė Michaelis Buddelmeyeris.
„Savaitgalis buvo puikus. Buvo gana sunku, nes varžovai tikrai stiprūs. Tačiau viskas sekėsi neblogai ir pakliuvau į finalą. Išvengiau incidentų. Ačiū organizatoriams už puikią trasą. Buvo keletas didesnių duobių, bet šiaip viskas labai gerai. Labai įdomi danga čia. Niekur tokios nesu matęs. Po žvyru kai kur slepiasi asfaltas. O šiaip viskas gerai. Organizacija, informacijos pateikimas, viskas buvo puiku. Tikiuosi čia sugrįžti kitais metais“, – sakė dar prieš apdovanojimus savo iškovotą taurę atsiėmęs ir į lėktuvą išskubėjęs Liuksemburgo sportininkas Kevinas Petersas.
Varžybas apibendrinęs jų organizatorius Kazimieras Gudžiūnas pasidžiaugė, kad didžiausias Lietuvos autosporto renginys šiemet vėl sulaukė tiek dalyvių, tiek žiūrovų dėmesio. Anot organizatoriaus, varžybos praėjo sklandžiai.
„Manau, kad varžybos baigėsi sėkmingai, laimingai. Visuomet organizatorius labiausiai išgyvena dėl to, kad nebūtų didelių avarijų. Kontaktų, virtimų šiam sportui reikia, tai yra autokroso dalis, ir tokių incidentų buvo šįkart gana nemažai, tačiau svarbiausia, kad neįvyko tokių susidūrimų, po kurių reikėtų dalyvius gabenti į ligoninę. Tai yra svarbiausia, kad visi sveiki.
O žiūrovai taip pat turėjo likti patenkinti. Šį savaitgalį buvo visko. Dalyvių atsiliepimai taip pat geri. Dauguma pastebėjo per trejus metus pagerėjusią trasą. FIA komisarai, stebėtojas taip pat spaudė ranką ir dėkojo už geras varžybas“, – kalbėjo ASK „Vilkyčiai“ vadovas K. Gudžiūnas.