Kaip pralošė lenktynes Kimi Raikkonenas, matėme visi. Priežastis?

26 rate "nuėjo dūmais" variklis. Nors F1 technikos ekspertai tvirtina, kad "Ilmor Mercedes" motorai dabar sukasi net greičiau už "Ferrari", kitokios konstrukcijos (tobulesnės?) itališki varikliai ne taip perkaista.

Kaip išlėkė iš trasos jo kolega Davidas Coulthardas, irgi matėsi labai aiškiai.

Priežastis?

Nereikia leistis būti užkluptam ir nežiopsoti. Lengva pasakyti sėdint prie TV namuose. Bet kai kažkas priekyje prieš tave spusteli trumpam stabdžius, o pas tave "ant spidometro" arba vairo vaizduoklyje virš 300 km/val?

Panašiai atsitiko pernai Australijoje R.Schumacheriui, nesenai taip pat starto metu Kimi Raikkonenui.

Čia mažas nukrypimas.

Labai kukliai, bet išraiškingai suomio nuotykis (smūgis į Pizzonios "Jaguar") buvo apibūdintas karikatūroje, kurios jokiu būdu mums neleido perspausdinti britų leidykla.

Joje buvo pavaizduotas Kimi automobilio vairas, kuriame tarp visokiausių mygtukų buvo vienas papildomas - "disengage brain" (atjungti smegenis).

Tai tiems, kurie mano, kad šie dievaičiai yra viešai nepakaltinami ir nekritikuojami.

Nukrypimo pabaiga.

Pats Fernando Alonso aiškino, kad tai buvo padangų ir stabdžių problema ir jam reikėjo anksčiau stabdyti. Škotas gi kaip visada džentelmeniškai pareiškė, kad (cituoju "Autosport'ą") - "Aš nepradėsiu šaukti "tas idiotas, aš tuoj su juo susitvarkysiu", nes iš tikrųjų jis galėjo turėti problemų, tik jos man atrodė labai nepastovios, o tai labai apsunkino lenktyniavimą".

Škotas tikrai turėjo geresnę techniką ir buvo greitesnis. Bet, matyt, jam pritrūko ryžto.

Galu gale jis atliko gerą darbą - padovanojo "Šumiui" vieną tašką.

"BMW - Williams" 18 taškų

O kaip ir kas vertino Montoyos lenkimo manevrą?

Vokiečių TV komentatoriai pareiškė, kad kolumbietis paliko vokiečiui pakankamai vietos, bent jau tuo metu, kai jis bandė laikytis vidinės posūkio pusės.

Tą patį pakartojo spaudos konferencijoje kolumbietis:

"Aš galvoju, kad daviau jam daug erdvės. Nesiruošiau užleisti jam visos trasos, bet manau, kad palikau pakankamai vietos, kad kažkaip įveikti posūkį".

Tai kainavo pasaulio čempionui keletą taškų, o Montoya šį kartą liko "nenubaustas".

Gal teisėjai prisiminė "Šumio" komentarus apie jo nuomone nelabai teisingą bausmę, išrašytą kolumbiečiui Malaizijoje 2002 metais.

O ką į tai "Šumis"? (citata iš "autosport.com"):

"Būčiau buvęs žymiai laimingesnis, jei jis man būtų palikęs daugiau erdvės, bet tai ne jo darbas daryti mane laimingu"

Tik praėjus po manevro daugiau nei 30 min. teisėjai paskelbė, kad "vyksta tyrimas, susijęs su incidentu tarp automobilių nr. 1 ir nr. 3"

Tik, laimei, nebuvo jokio nuosprendžio. O kolumbietis galėjo būti nubaustas jei ne "drive through penalty ", tai bent jau 25 sek. pridėtomis prie galinio rezultato.

O tai reikštų pasikeitimą vietomis su kolega iš to pačio žemyno.

"Ferrari" - 10 taškų

Neoficialiai viena iš "raudonųjų" pralaimėjimo priežasčių minimos padangos. Prancūzai žiemos metu išbandė 30 skirtingų padangų konstrukcijų, kai tuo tarpu "Bridgestone" tik 10.

Paskutinėse trejose lenktynėse "Michelin" ištraukė slaptą ginklą - kevlaru sustiprintas padangas, kurių komplektas sveria apie 5 kg daugiau, nei japoniškų.

Dėl to jos yra žymiai labiau atsparios terminiams apkrovimams, kurie pasireiškia guminėmis "nuospaudomis" arba dar išraiškingiau pasakius "mazoliais".

Tuoj po lenktynių galima buvo pastebėti, kaip "Šumis" labai įdėmiai apžiūrinėjo brolio automobilio ratus.

Nors Jean'as Todt'as pareiškė, kad "Bridgestone" pagal išloštų lenktynių skaičių pirmauja prieš "Michelin" 5:4, šį rezultatą galima truputį pakoreguoti prancūzų naudai.

Brazilijos GP didesnę lenktynių dalį pirmavo būtent "McLaren" komanda.