Į aršiausią dvikovą dėl trečios vietos savo grupėje, mūsiškiai įsitraukė su rusų ekipažu, kurį pilotuoja S. Travnikovas. Į paskutinį, 12, greičio ruožą „WELLMAN Rally Team“ išvažiavo nuo ruso atsilikdami 2 s, tačiau toks skirtumas jokios įtakos nepadarė – visas keturias naujas padangas užsidėjęs S. Travnikovas laimėjo kovą ilgajame greičio ruože 4 s, palikdamas M. Samuičio ekipažą ketvirtoje „Production Cup“ grupės vietoje.

„Paskutinis greičio ruožas buvo 25 km. Tokio ilgio atkarpoje viskas ir išsisprendė – kas laimi tokio ilgio ruožą, tas ir laimi iš viso, tad prieš tai buvęs skirtumas mažai ką reiškė. Važiavome čempionatą visišku taupymo režimu, ypač saugojom padangas ir apskritai automobilį. Padangų sunaudojome tik 14 iš galimų 20. Labai skaudžiai jų trūkumą pajautėme paskutiniame važiavime – automobilio galą vis nešė į griovius. Trečios vietos pergalės kaina – šeši tūkstančiai litų. Tiek ir pritrūko, kad būtume užsidėję dar vieną naują komplektą. Jaučiuosi toks, kaip žemę pardavęs. Spaudžiau kiek galėjau, bet trečios vietos nepasiekėme. Nors vertinant bendrai, tai tikrai gerai pasirodėm“, – kalbėjo komandos pilotas.

„WELLMAN Rally Team“ debiutas Europos ralio čempionate buvo sėkmingas nuo pat pirmos rungtynių dienos, nors jiems šios trasos buvo visiškai nepažįstamos. Ekipažas pasirinko važiuoti protingai, saugodamas techniką, tad pavyko išsaugoti automobilį sveiką, atvažiuoti be jokių nuostolių.

Nepaisant to, problemų netrūko – pirmąją dieną pažymėjo stabdžių užkaitimas, bei netikslus stenogramos surašymas. Tai neleido lenktynininkams važiuoti dar greičiau. Antrąją dieną šias problemas išspręsti pavyko, komandos šturmanas ypač džiaugiasi, kad šios dienos važiavime stenograma jau tiko, tačiau pastebi, kad Martynas pirmuosius šios dienos ruožus važiavo itin atsargiai.

„Pirmoje dienos pusėje buvo labai slidu, Martynui teko koją daugiau laikyti ant stabdžių, turėjome protingai balansuoti – ir pakankamai greitai važiuoti, ir saugoti automobilį. Bet kuriuo atveju, viskas buvo puikiai. Dabar esu visiškoje euforijoje, norėčiau lenktyniauti dar mažiausiai dvi dienas iš eilės. Labai gerai vertiname debiutą tarptautiniuose vandenyse, labai brangus šis finišas mums“, – sakė R. Šaučikovas.

Antrąją Europos ralio čempionato dieną visi lenktynininkai važiavo kur kas drąsiau, pavojingiau. Raliui einant į pabaigą, Latvijoje pradėjo lyti, tad suprastėjo matomumas. Anot R. Šaučikovo, priešpaskutiniame greičio ruože buvo toks įspūdis, kad važiuojama tanku.

Antros čempionato dienos pirmuose greičio ruožuose įnirtingai rungėsi suomis E.Lappi, kuris važiuoja su Škoda Fabia S2000 ir latvis V. Gryazin su Ford Fiesta. Antrąją dieną E.Lappi pradėjo su 2.6 s persvara prieš V.Gryazin, tačiau po 7 greičio ruožo, V.Gryazin pirmavo 0.8s. Kitame važiavime E.Lappi vėl atsikovojo pirmąją poziciją ir prieš V. Gryaziną laimėjo 3.3 s.
Kova tarp šių dviejų pilotų išliko arši iki pat finišo, po kiekvieno važiavimo, keitėsi lyderiai. Trečioje vietoje buvo airis C.Breen su Peugeot 207, kuris į pirmąją vietą jau nepretendavo, atsilikdamas nuo lyderių daugiau nei minute, o ketvirtoje vietoje važiavęs lenkas, K.Kajetanowicz su Ford Fiesta, daugiau nei 30 s. Penktas šiandien važiavo vokietis S.Wiegand su Škoda Fabia S2000, kuris nuo ketvirtos vietos atsiliko daugiau, nei minute. Devintame greičio ruože E.Lappi dar padidino persvarą prieš V. Gryaziną 15 s. Dešimtasis ir priešpaskutinis greičio ruožas lyderių tarpe didesnių pokyčių neatnešė, tad Europos ralio čempionato finišas buvo nuspėjamas jau įpusėjus lenktynėms.

Antrojo Europos ralio čempionato etapo nugalėtoju tapo E. Lappi/J. Ferm su Škoda Fabia S2000, Suomija (2:13:11.5), antri atvažiavo V. Gryazin/D. Chumak su Ford Fiesta, Latvija (2:13:46.2), treti ant podiumo žengė C. Breen/A. Scott Martin su Peugeot 207, Airija (2:14:48.3), ketvirtoje pozicijoje – K. Kajetanowicz/J. Baran su Ford Fiesta, Lenkija (2:15:47.0), penkti – S. Wiegand/Fchristian su Škoda Fabia S2000, Vokietija (2:16:27.6).

Viso Europos ralio čempionato dalyviai važiavo 12 greičio ruožų, po šešis šeštadienį ir sekmadienį. Viso lenktynininkai įveikė 240 km greičio ruožų, 883,15 km, įskaitant pervažiavimo zonas.

„WELLMAN Rally Team“ yra pirmasis lietuvių ekipažas po 18 metų, kuris varžosi oficialiame FIA regioniniame ralio čempionate, siekdamas ilgalaikių tikslų, o ne pavieniuose startuose. Artimiausiu metu komanda spręs, kuriame kitame čempionato etape pasirodys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)