42-oje pozicijoje varžybas baigęs Jonas Sluckus pasakojo, kad Liepojos ralio greičio ruožai tradiciškai pasižymėjo dideliu greičiu. Pasak piloto, jo ir Giedriaus Šileikio duetas į Europos ralio čempionato etapą vyko tam, kad dar labiau priprastų prie naujojo savo automobilio „Škoda Fabia R5“, todėl pagrindinis tikslas buvo įveikti kuo daugiau kilometrų.

Šiam „Viada-Multi FX“ ekipažui varžybos buvo sėkmingos, nepaisant vieno greičio ruožo, kuriame teko sugaišti nemažai laiko keičiant pramuštą padangą.

„Rato keitimui sugaišome daug laiko, nes keitėme jį greičio ruože. Iš pradžių galvojome, kad pasieksime finišą taip ir keisime po finišo, bet nusprendėme stoti. Iš pradžių dar ir blogoje vietoje sustojome, kur buvo problemų pakeliant automobilį. Tai sugaišome kokias šešias minutes.

Tačiau svarbiausias mūsų tikslas buvo susirinkti kilometrus, tai toliau sėkmingai tą darėme. Greičio ruožai – tikrai įspūdingi, labai greiti. Tikrai dar turime kur tobulėti, bet kiekvienas įveiktas kilometras mums naudingas. Didelių klaidų neturėjome, buvo pora optimistiškų šuolių, po kurių paaukojome buferius. Dabar ruošimės Lietuvos ralio čempionato etapui Viekšniuose“, - sakė Jonas Sluckus.

Kol Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu ramiai laukia artėjančio savaitgalio varžybų, kitas „Viada-Multi FX“ lenktynininkas Giedrius Notkus gyvena šiek tiek kitokiomis nuotaikomis. Liepojoje jo ir latvio Artūrs Šimins ekipažas neišsilaikė ant kelio, kliudė žolėje slypėjusį kelmą bei pasitraukė iš varžybų.

Pasak Giedriaus Notkaus, šiuo metu intensyviai vyksta automobilio atstatymo darbai. Komanda rankų kol kas nenuleidžia ir tikisi per artimiausias dienas „Škoda Fabia R5“ atstatyti į kovinę parengtį Viekšniams.

„Europos čempionato etapas – labai didelis renginys, į kurį atvyko tiek Europos, tiek pasaulinio lygio lenktynininkai. Šiame ralyje startavau su latviu šturmanu Artūrs Šimins. Jis su Ralfu Sirmaciu šį ralį yra laimėjęs prieš penkerius metus. Artūro patirtis tikrai labai didelė, todėl tikėjausi, kad šiame ralyje turėsiu progą dar labiau priprasti prie automobilio. Stenogramą sudarinėjome anglų kalba, o tai man irgi buvo nauja patirtis. Galbūt tai pakišo koją. Nežinau.

Pirmame greičio ruože sekėsi visai gerai, buvome maždaug dvidešimti. Antrame ruože pradėjome didinti tempą, tačiau siauroje vietoje, aštrėjančiame posūkyje į kelkraštį nuslydo galas ir pataikėme į kelmą. Trenkėmės į jį su ratu ir turėjome baigti varžybas. Apmaudu, nes tikslas buvo įveikti kiek galima daugiau kilometrų ir pasitreniruoti. Gaila, kad šitaip baigėsi ralis, bet čia toks sportas ir visada gali kažkur paslysti. Tačiau bet kokia patirtis yra naudinga. Darome išvadas ir žiūrime į priekį. Aišku, automobilis dabar smarkiai sugadintas, bet jau vakar meistrai pradėjo darbus. Jei niekas nesutrukdys ir remonto procesas neužsitęs, turėtume būti Viekšniuose“, - kalbėjo Giedrius Notkus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)