„Fast Lap” lenktynių organizatoriai džiaugiasi, kad be didesnių diskusijų Estijos automobilių sporto federacija (EASU) suteikė šeštadienio lenktynėms oficialią organizatoriaus licenciją. Tik Lietuvoje „draudžiamomis“ laikomų lenktynių sportiniai reikalavimai estų federacijos vadovams pasirodė pakankami, norint užtikrinti lenktynių saugumą.
„Mes džiaugiamės, kad lietuviai atvyksta į Estiją organizuoti kokybiškų lenktynių. „Fast Lap“ lenktynėms mes, be jokios abejonės, suteikėme licenciją, nes jų dokumentai užtikrina pakankamą lenktynininkų ir žiūrovų saugumą“, – sakė Estijos automobilių sporto federacijos (EASU) sporto skyriaus vadovas Priitas Pallo.
Vienas EASU vadovų P .Pallo mano, kad „Fast Lap“ organizatoriai yra gerai pasiruošę organizuoti lenktynes, jų paruošti dokumentai gali užtikrinti saugumą šeštadienio lenktynių metų. „Fast Lap“ organizatoriai džiaugėsi moderniu organizacijos požiūriu, kai sprendimas priimamas vadovaujantis dokumentais, o ne nuogirdomis ar įsivaizdavimais.
„Mūsų lenktynių dokumentai jiems pasirodė tinkami, užtikrinantys daugiau nei pakankamą lenktynininkų ir žiūrovų saugumą. Taigi, LASF suteiktos licencijos netekti bijantys lenktynininkai, gali drąsiai savaitgalį atvykti į naują Pernu trasą ir dalyvauti puikiose lenktynėse, pasivaržyti su kaimynais latviais, estais ir saviškiais lietuviais“, – sakė vienas „Fast Lap“ lenktynių organizatorių Kristijonas Vaičys.
Beje, vienas EASU vadovų P. Pallo buvo klaidingai informuotas, kad „Fast Lap“ rengiamose „Race“ lenktynėse leidžiama varžytis automobiliams be saugos lankų. Susipažinęs su lenktynių dokumentais, kurie sako, kad varžytis „Race“ lenktynėse gali tik automobiliai su saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis ir eile kitų saugumą užtikrinančių elementų, federacijos vadovas suteikė „Fast Lap“ lenktynėms licenciją.
Keliauti į Estiją darosi populiaru
Lenktynės Estijoje vyks gerai žinomu ir „Fast Lap“ ne pirmus metus naudojamu režimu – nuo ankstyvo ryto vyks laisvos treniruotės, po jų trasoje bus „Race“ lenktynių kvalifikaciniai važiavimai, o vėliau prasidės „Time attack“ varžybos. Tarp grupėmis suskirstytų važiavimų vyks du „Race“ važiavimai. Paskutinis ir pats karščiausias lenktynių momentas – vakare vyksiantys „Super Lap“ važiavimai, kurių metu greičiausi „Time attack“ dalyviai aiškinsis, kuris yra pats greičiausias. Tam jie turės vieną lenktynių trasos ratą.
Lenktynėms jau užsiregistravo 46 lenktynininkai, tarp kurių yra visi greičiausi pirmo etapo dalyviai: „Race“ nugalėtojas Andrius Firantas su „Honda S2000”, greičiausias „Time attack“ lenktynių dalyvis Jonas Poškus su „Mitsubishi Lancer Evo VIII” ir jo amžinas priešininkas latvis Marekas Matvejevas su „Lotus Exige”. Bus ir abu Bilinskai – Vytas su „Evo VIII” bei Gediminas su BMW E30. Abu jie greiti, Gediminas „Race“ finišavo antras, o Vytas tik dėl techninių bėdų nelipo ant nugalėtojų pakylos.
Bet įdomiausias faktorius šiose lenktynėse, be abejonės, yra tai, kad lenktynių trasa niekam nėra žinoma. Taip, keletas dalyvių yra čia buvę ir važiavę ja lėtesniais automobiliais. Bet tai kaip uogienės laižymas per stiklainį. Lenktyniniu rėžimu turėtų pasijausti visas uogienės saldumas – seniai lietuviams neteko lenktyniauti tokioje puikioje lenktynių trasoje.
Prisegtų nuotraukų autorius – Algirdas Venskus (waska.lt)