Per šeštadienio kvalifikacinius „Time Attack“ važiavimus J. Poškus su „Mitsubishi Evo VIII“ pagerino „Nemuno žiedo“ rekordą. Po 1:13.315 min. trukusio važiavimo lenktynininkas šypsojosi, kad šis rezultatas bus greitai pagerintas.
Savo pažadą jis ištęsėjo ir jau sekmadienio ryte „įvažiavo“ 1:13.073. Be jokios abejonės toks rezultatas J. Poškui atnešė pergalę „Time Attack Pro 2500+“ klasėje. Už jo išsirikiavo Egidijus Bulotas su juodu „Porsche 968EBR“ ir Antanas Vėbra su tik šviežiai trasą pasiekusia „Mazda RX-8“.
Dar vienas rimtas pretendentas į trasos rekordą sekmadienio važiavimus praleido – Dainiaus Matijošaičio „Mitsubishi Lancer Evo“ sugedo jau pirmajame lenktynių rate.
„Super Lap“ rokiruotės
„Pro“ klasės „Super Lap“ važiavimai susidėliojo labai įdomiai. Nepavejamas čia buvo J. Poškus. Kaip ir reikėjo tikėtis, antras finišavo ilgųjų distancijų didmeistris E. Bulotas.
Pagal visos dienos rezultatus trečioji vieta turėjo atitekti A. Vėbrai, tačiau „Wolf Race“ lenktynėse jis susidūrė su panevėžiečio Tado Petronio „Subaru Impreza“. Smūgis buvo toks stiprus, kad A. Vėbra dėl apgadinimų turėjo riedėti iki techninės zonos iš kurios daugiau ir neišvažiavo į trasą. O T. Petronio automobilis po smūgio į galą trenkėsi į pylimą, vertėsi ir turės ilgas valandas praleisti remonto dirbtuvėse.
Taigi, trečioji „Super Lap“ vieta atiteko tikrai ne galingiausiu (310 AG) rikiuotėje „Volkswagen Golf“ automobiliu lenktyniavusiam Mantui Jančauskui. Jis tikrai užsitarnavo vietą ant nugalėtojų pakilos, nes abi dienas bene su kiekvienu važiavimu gerino savo laikus „skusdamas“ nuo jų bent po kelias šimtąsias sekundės dalis.
„Street“ klasės „Super Lap“ paskutinieji ratai galėjo pateikti siurprizų, tačiau pirmoji vieta atiteko etatiniam šios klasės nugalėtojui Dainiui Kabliui. Pirmą dieną geresnius laikus rodęs latvis Arturas Batrakas „Super Lap“ metu nusileido D. Kabliui, ir negana to, čia jis padarė klaidą – praleido vieną stabdymo zoną ir jo laikas buvo anuliuotas.
Tokiu būdu antras tapo Algirdas Gelžinis su „Audi TT RS“, o jaunasis Simonas Urbonas su „Subaru Impreza“ parodė trečią rezultatą.
Pirmoji lenktynininkė ant „Wolf Race“ pakylos
„Wolf Race“ B diviziono mažiausioje R1600 klasėje vėl nepralenkiamas buvo Tauras Tunyla su mažyliu „Volkswagen Lupo“. Nuo jo nedaug atsiliko Lukas Stanevičius su „Honda CRX“. Jiems įkandin avažiavo Tomas Jatkevičius su senučiu, 1979 metų gamybos, bet vis dar greitu ir labai gražiu „VW Golf GTI“.
R2000 klasėje triumfavo Edvinas Mardosas, kuris visą dieną veidrodėlis į veidrodėlį lenktyniavo su savo komandos draugu Juliu Skirmantu. Tačiau antrajame važiavime kolegos susidūrė ir pastarajam teko nebaigti lenktynių.
Tai leido Aleksandrui Iljinui užlipti ant antro pakylos laiptelio. Trečioji vieta atiteko pirmąkart „Nemuno žiede“ su savo nauju pirkiniu – margaspalviu „Honda Civic“ lenktyniavusiam panevėžiečiui Kristijonui Pelaniui.
„Wolf Race“ A diviziono R3000 klasėje aukščiausios prabos apdovanojimas atiteko nuostabiai lenktyniavusiam Virginijui Gelžiniui su „BMW E30“. Už jo išsirikiavo dar du BMW pilotai – antrosios vietos privalumais džiaugėsi Židrius Šiaučiūnas, o trečias liko Linas Steponaitis.
Galingiausioje R3000+ klasėje už tobulą važiavimą laurų sulaukė Mantas Jančauskas. Jam nusileido Tomas Sveikauskas su egzotiškąja „Toyota Supra“, užėmęs antrąją vietą.
„Autoplius Fast Lap“ organizatoriai džiaugiasi, kad pagaliau ant laimėtojų pakylos lipo dama – Indrė Senkutė su „Volkswagen Golf GTI“. Nuolatinė šių lenktynių dalyvė neslėpė džiaugsmo ir stojo šalia vyrų. Prie tokios situacijos nepratę vyrai labai džentelmeniškai pasidalijo šampano purslais, kad šie nepatektų ant išpuoselėtų I. Senkutės plaukų.
Antrojo „Autoplius Fast Lap“ etapo rezultatai
Time Attack Street 2500
1. Justas Gudavičius, „Mazda Miata“, 1:27.607
2. Tomas Buškevičius, „Honda Civic“, 1:28.616
3. Vytas Bilinskas, „Toyota FRS“, 1:28.857
Time Attack Street 2500+
1. Dainius Kablys, „Mitsubishi Lancer Evo X“, 1:23.721
2. Arturs Batraks, „Mitsubishi Lancer Evo VI“, 1:25.120
3. Algirdas Gelžinis, „Audi TT RS“, 1:26.180
Time Attack PRO 1600
1. Tauras Tunyla, „Volkswagen Lupo“, 1:22.819
2. Lukas Stanevičius, „Honda CRX“, 1:22.876
3. Tomas Jatkevičius, „Volkswagen Golf Mk1“, 1:24.762
Time Attack PRO 2500
1. Julius Skirmantas, „Honda Civic“, 1:19.194
2. Edvinas Mardosas, „Honda Civic“, 1:20.091
3. Aleksandras Iljinas, „Honda Civic“ 1:20.506
Time Attack PRO 2500+
1. Jonas Poškus, „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, 1:13.073
2. Egidijus Bulotas, „Porsche 968EBR“, 1:15.073
3. Antanas Vėbra, „Mazda RX8“, 1:15.792
Superlap PRO
1. Jonas Poškus, „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, 1:14.461
2. Egidijus Bulotas, „Porsche 968EBR“, 1:16:236
3. Mantas Jančauskas, „Volkswagen Golf“, 1:19.540
Superlap Street
1. Dainius Kablys, „Mitsubishi Lancer Evo X“, 1:24.413
2. Algirdas Gelžinis, „Audi TT RS“, 1:26.817
3. Simonas Urbonas, „Subaru Impreza“, 1:27.691
Wolf Race R1600
1. Tauras Tunyla, „Volkswagen Lupo“
2. Lukas Stanevičius, „Honda CRX“
3. Tomas Jatkevičius, „Volkswagen Golf Mk1“
Wolf Race R2000
1. Edvinas Mardosas, „Honda Civic“
2. Aleksandras Iljinas, „Honda Civic“
3. Kristijonas Pelanis, „Honda Civic“
Wolf Race R3000
1. Virginijus Gelžinis, „BMW E30“
2. Židrius Šaučiūnas, „BMW 325“
3. Linas Steponaitis, „BMW 320“
Wolf Race R3000+
1. Mantas Jančauskas, „Volkswagen Golf“
2. Tomas Sveikauskas, „Toyota Supra“
3. Indrė Senkutė, „Volkswagen Golf“
Įspūdingai sugrąžinta naktinio „drifto“ tradicija
„Autoplius Fast Lap“ šeštadienio naktį „Šerykloje“ po ilgos pertraukos įvyko pirmasis Lietuvoje naktinis „driftas“. Dalyviai demonstravo tiksliausias trajektorijas, žiežirbas iš pasibaigusių padangų, o geriausiai pasirodę paskendo padangų dūmų debesyse.
Saulėlydžio „bardakas“
Į trasą buvo išleidžiama po 7 lenktynininkus, kurie demonstravo, kad automobilį galima valdyti tik rankiniu stabdžiu ir brutalia variklio galia. Dalyviai demonstravo preciziškumą, buferiais lietė trasos kraštus, o ant besišypsančių žiūrovų veidų leido padangų dulkes.
Laisvo stiliaus važiavimus vėliau pakeitė japoniškos kultūros „driftas“. Dalyviai skersai važiavo vienas šalia kito ir identiškai atkartojo trajektorijas. Įspūdingiausius reginius čia dovanojo „Team Beat“ komandos nariai ir broliai Daunoravičiai. Jau buvo gerokai pritemę, todėl aiškiai matėsi iš padangų lekiančios žiežirbos, o sprogusių padangų garsą palydėjo žiūrovų plojimai ir riksmai.
Su pirmomis sutemomis trasoje buvo įjungtas apšvietimas, o dalyviai demonstravo kaip specialiu apšvietimu papuošė savo automobilius. Nuo „Monster Energy“ scenos sklido kūnus judinantys ritmai, todėl kartu su trasos dūmais kūrė puikią vakaro atmosferą. Dalyviai buvo tiek užsivedę naktiniu „driftu“, kad iš benzino talpų į bakus pylė paskutinius lašus ir prašyte prašėsi į „Šeryklą“.
Nenutrūkstamas slydimas
Vis dėlto išmušė laikas į trasą pakviesti išradingiausiai apšviestus ir tiksliausius bolidus. Organizatorių ir žiūrovu prašymu į trasą grįžo Simas Kvietkauskas su „Chuliganke“ ir pašviestu dugnu, Linas Jančaras su „Opel Omega“, SAAB varikliu ir disko rutuliu po galiniu buferiu bei Paulius Kubilius su „Kregžde“ ir LED apvadais.
Jiems buvo duota užduotis įveikti „Šeryklos“ posūkį vienu nenutrūkstamu slydimu. Lenktyninkai įrodinėjo, kad turi geležinius nervus ir į kitą pusę vairą suko tik tada, kai buferis pradėdavo liestis į trasos ribas.
Tuo tarpu nenutrūkstamą slydimą treniruočių metu pademonstravęs L. Jančaras iš pradžių sukėlė tikrą adrenalino pliūpsnį, tačiau oficialių važiavimų metu išlėkė ir trasos. Jo sėkmingą trajektoriją atkartojo ir kiti du dalyviai, todėl teisėjams beliko skėsčioti rankomis, siekiant išsiaiškinti, kuris gi vertas „Naktinės šeryklos“ karaliaus vardo.
Viską nulėmė žiūrovai, kurie balsavo delnais ir balso stygų galimybėmis. Nepralenkiamas čia buvo P. Kubilius, tačiau pirmąją ir antrąją vietą dalijosi su L. Jančaru. Nugalėtojai savo džiaugsmą parodė prasukdami ratus, todėl paskandino vienas kitą dūmų kamuoliuose.