Per tris pirmuosius Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapus R. Čapkauskas ir pagrindinis jo konkurentas Paulius Reisas nesugebėjo išsiaiškinti, kuris greitesnis, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Viename etape vienas susikrovė didesnį taškų kraitį, kitame – kitas. Ir į paskutines lenktynes abu lenktynininkai važiuoja turėdami vienodą taškų skaičių. Tad matematika R3000+ klasėje bus labai paprasta: kas laimės lenktynes Estijoje, tas ir taps Lietuvos čempionu.
Tačiau Estijos trasa labai nepalanki R. Čapkauskui ir ten jis keliauja tarsi su peiliais į susišaudymą.
„DHL Racing“ pilotas sako, kad jis yra susitaikęs su visomis galimomis paskutinės kovos baigtimis, tačiau trasoje nepasiduos ir panaudos visą per tris dešimtmečius lenktynių trasose sukauptą patirtį, kad rezultatas būtų kaip įmanoma geresnis. Vis tik tai nebus lengva užduotis, mat jo puikiai sureguliuotam gamykliniam „Cupra TCR“ šalia Parnu miesto esanti trasa nėra palanki: ilgos jos tiesiosios leis įgyti pranašumą su kone dvigubai galingesniu „Audi“ variklį turinčiu BMW automobiliu važiuojančiam P. Reisui.
„Mano „Cupra TCR“ turi 350 AG. Pauliaus BMW sumontuotas „Audi“ variklis generuoja beveik dvigubai daugiau galios, tad tiesiosiose aš prieš jo greitį neturiu visiškai jokių vaistų. Aš galiu greičiau važiuoti posūkiais, vėliau stabdyti, taip kitose trasose mes vietomis susilyginame. Tačiau Pernu trasa yra labai lygi ir greita, turi daug tiesiųjų, kuriose man trūksta galios“, – aiškino R. Čapkauskas, pripažinęs, kad laukia lietaus, mat slidi danga sulygina skirtingos galios automobilius vairuojančių lenktynininkų jėgas.
Vis tik P. Reiso, kuriam „Nemuno žiedo“ ar „Bikerniekų“ trasose palijus lietui tenka labai stipriai kovoti su daugiau nei 600 AG išvystantį galine ašimi varomu monstru, į Estiją net pažiūrėjęs į jam nepalankias orų prognozes keliauja ramus.
„Aš niekam nesimeldžiu, esu realistas. Ir žinau, kad ši trasa bus palanki mūsų automobiliui. Visų pirma dėl to, kad ji yra lygi, tad turėsime gerą sukibimą. Be to, joje yra daug ilgų tiesiųjų, kuriose bus galima paleisti visus „arklius“, – aiškino P. Reisas.
R. Čapkauskas pripažįsta, kad turėjo minčių paskutiniam etapui nuomotis kitą automobilį, kuris savo galingumu taip stipriai nenusileistų varžovo technikai, tačiau vis tik nusprendė laikytis savo principo ir sezoną savuoju ryškiai geltonu „DHL Racing“ komandos priekiniais ratais varomu „Cupra TCR“ hečbeku.
Sumaišties paskutiniame etape į šių dviejų sportininkų kovą turėtų įnešti ir labai greitas svečias iš Latvijos Roberts Rode, vairuosiantis labai stipriai patobulintą „Nissan 200SX“ modelį.
Kiek paprastesnė R. Čapkausko situacija metinėje „Time Attack“ lenktynių laikui įskaitoje. Čia jis užima lyderio poziciją, prieš Paulių Reisą pirmaudamas dviem taškais.