Gera nuotaika ir rudeniškai geras oras leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista akimirka. Varžybos, kuriose galėjo dalyvauti visi norintys, buvo išties įspūdingos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Slalomo dalyviai skirstom į klases: visais varomais ratais (AWD), priekiniais varomais ratais (FWD), galiniais varomais ratais (RWD), Moterų, automobiliai iki 1988 m. ir retro bei laisvą – papildomus važiavimus ne įskaitai.

Kiekvienam dalyviui Vilniaus automobilių slalomo pirmenybių etapo varžybose buvo skiriami trys įskaitiniai važiavimai.

AWD

AWD klasėje susirinko 5 dalyviai. Nugalėjo Vidmantas Jankūnas („Mitsubishi Lancer EVO IV“). Jo rezultatas – 2 min. 28,22 sek., be baudų. Antroji vieta atiteko Andrejui Savčenko („Subaru Impreza“) – 2 min. 34,39 sek., įskaitant 5 sekundžių baudą. Trečią vieta užėmė Vytis Šliažas („VW Passat 4 motion“). Jo trijų važiavimų rezultatas 2 min. 43,47 sek.

Beje, tarp trijų dalyvių vyko bekompromisė kova ir bendroje įskaitoje. Prieš šį etapą A. Savčenko sąskaitoje buvo 22 taškai, o V. Jankūnas ir Sigitas Peciulevičius („Mitsubishi Lancer EVO IV“) turėjo po 18 taškų. Taigi dar prieš šios dienos varžybas buvo aišku, jog įtampos ir dramos kovoje bus tikrai daug.

Už pirmąją vietą etape skiriama 12 taškų, už antrąją 10, o už trečią – 8. Tad susumavus visų trijų etapų taškus, tapo aišku, kad čempionate nugalėjo A. Savčenko, surinkęs 32 taškus. Antroje vietoje liko V. Jankūnas su 30 taškų, o trečiąją vietą užėmė S. Peciulevičius, kurio sąskaitoje 25 taškai.

Moterys

Prie starto linijos stojo tik 2 dalyvės. Moterų klasės nugalėtoja tapo Aušra Jankūnienė („Mitsubishi Lancer EVO IV“). Ji užfiksavo 2 min. 45,75 sek. rezultatą. Antra vieta atiteko Rūtai Saladžienei („Mitsubishi Colt“). Ji nuo lyderės atsiliko 10,81 sek.

Bendroje įskaitoje šios klasės nugalėtoja tapo R. Saladžienė, surinkusi 40 taškų. Antrąją vietą užėmė Augustė Rupšytė („Renault Megane“) su 29 taškais, o trečia liko A. Jankūnienė, pelniusi 22 taškus.

Retro

Retro klasėje prie starto linijos išsirikiavo 3 dalyviai. Greičiausias trasoje šiame etape buvo Edgaras Sėlis („VAZ 2105“). Jos rezultatas – 2 min. 29,22 sek. Antroje vietoje buvo Ernestas Laurinavičius („Ford Fiesta“), atsilikęs nuo lyderio 12,02 sek. Trečiąją vietą užėmė Tadas Bačėnas („VAZ 21043“), 3 min. 1,50 sek.

Susumavus keturių etapų rezultatus šios įskaitos nugalėtoju tapo Gintautas Bulota („VAZ 2105“). Jis surinko 32 taškus. Antroje bendros įskaitos vietoje liko T. Bačėnas („VAZ 21043“), surinkęs 28 taškus, o trečias Gediminas Bačėnas („VAZ 21063“), kurio sąskaitoje 17 taškų.

FWD

Bene gausiausiai dalyvių susirinko FWD klasėje. Joje startavo net 10 sportininkų, o greičiausias klasėje buvo Igoris Charitonovičius („Mitsubishi Colt“). Jo rezultatas – 2 min. 29,22 sek., be baudų. Antras buvo Jurijus Sepovas („Honda Civic“). Jo rezultatas – 2 min. 35,31 sek., be baudų. Trečia vieta atiteko Olegui Sepovui („Renault Clio“), 2 min. 49,47 sek., įskaitant 5 sek. baudą.

Bendroje įskaitoje, šios klasės nugalėtoju tapo I. Charitonovičius, surinkęs 40 taškų. Antrąją vietą užėmė J. Sepovas su 26 taškais, o trečias liko O. Sepovas, pelnęs 21 tašką.

RWD

RWD klasėje prie starto linijos stojo 6 dalyviai. Greičiausias buvo Antonas Abragimovičius („Mazda MX-5“), kuris trasoje užfiksavo geriausią tos dienos rezultatą iš visų 31 dalyvių, bet tai laikas laisvoje klasėje (ne įskaitai) – 2 min. 25,17 sek. Antono laikas klasėje – 2 min. 26,52 sek.

Antroje vietoje buvo Kęstutis Povilaitis („Mazda MX-5“), atsilikęs nuo lyderio vos 1,32 sek. Trečiąją vietą užėmė Albertas Agejevas („Haynes Roadster“). Jo rezultatas – 2 min. 38,76 sek. Visi dalyviai trasą įveikė be baudų.

Bendroje įskaitoje nugalėtoju tapo A. Abragimovičius. Jis surinko 44 taškus. Antras bendros įskaitos vietoje liko K. Povilaitis surinkęs 32 taškus, o trečias Saulius Lagūnas („Honda S2000“), kurio sąskaitoje 14 taškų.

Komandinė įskaita

Susumavus visų etapų rezultatus komandinėse varžybose pirmąją vietą užėmė „Jodonėja“ ekipos vyrukai. Jie surinko 92 taškus čempionate. Antra vieta atiteko „AbuDhabis Racing Team“ komandai, surinkusiai 81 tašką. O trečiąją vietą pelnė komanda, pasivadinusi „RSA Komanda, kurio sąskaitoje 75 taškai.

Organizatoriai nuoširdžiai sveikina visus Vilniaus slalomo dalyvius ir nori palinkėti visiems ne tik įsimintinų startų, bet ir saugių kilometrų kasdieniniame kelyje.

„2016 metų sezone numatyti keturių Vilniaus automobilių slalomo etapai tapo itin laukiami ir mėgstami. Kodėl – klausimų beveik nekyla. Norėjome renginių Vilniaus mieste, naujų ir sportiškų. Manome, mums pavyko“, – pasakojo Jolanta Iselionienė („Asociacijos Subaru Klubas“ prezidentė).

Ji taip pat pridūrė, kad „nors tai yra varžybos, tačiau tai nėra žūtbūtinė kova dėl sekundės dalių. Kaip yra pasakęs vienas garsiausių lenktynininkų Lietuvos istorijoje – „vien greičiu vairavimo kokybės nepasieksi“. Todėl „Vilniaus slalomo“ organizuojamų renginių misija – populiarinti ir plėtoti automobilių sportą sostinėje bei skatinti vairavimo įgūdžių tobulinimą ir saugų vairavimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją