Pasak jos, labai svarbu suvokti, kad Formulė 1 nėra vien lenktynės, mat čia yra kuriamos technologijos ir darbo vietos tūkstančiams žmonių.

Daugiau nei lenktynės

„Formulė 1 yra ta vieta, kur gamintojai investuoja išties didelius pinigus tam, kad išvystytų technologiją, kuri gali būti panaudojama ne tik Formulėje 1. Pavyzdžiui, itin našūs turbininiai hibridiniai varikliai, kurie jau montuojami į „Mercedes-Benz automobilius. Taip pat 5G ryšys, kuris naudojamas požeminėse erdvėse Jungtinėje Karalystėje", – pavyzdžiais dalijasi D. Kukurytė.

Pasak jos, kiekvienais metais F1 komandos turi 145 mln. JAV dolerių biudžetą sukurti du naujus automobilius. Biudžeto ribojimas lenktynėse įvestas visai neseniai, todėl anksčiau komandos šiai užduočiai išleisdavo ir po 200 mln. JAV dolerių. Tuo tarpu vien startinis mokestis vienai Formulės 1 komandai kainuoja apie 200 mln. JAV dolerių. Tokius biudžetus komandoms padeda surinkti partneriai, tačiau remėjų ieško ne tik komandos, bet ir lenktynių organizatoriai. Lietuvė pasakoja, kad tokie lenktynių partneriai kaip siuntų kompanija DHL, ne tik prisideda finansiškai, tačiau ir savo paslaugomis, taip kuriant įdomias istorijas klientams.

Didelė logistinė misija

„Per 9 mėnesius įvyksta net 20 lenktynių, kurioms reikia stipriai pasiruošti logistiškai. Pavyzdžiui, vien transliacijos įranga sveria 165 tonas. Vos ne kiekvieną savaitgalį 1000 žmonių komanda keliauja iš vienos trasos į kitą, todėl tokį procesą reikia suvaldyti. Kai sekmadienį įsijungiate pažiūrėti lenktynes, prisiminkite, kad visas lenktynių miestelis buvo pradėtas statyti dar pirmadienį. Tik davus startą, žmonės, kurie tiesiogiai nedirba su lenktynių sportine dalimi, jau pradeda surinkinėti viską ir ruošti siuntimui į kitas lenktynes. Tokia partnerystė neapsiriboja vien logotipo parodymu, bet ir iš tiesų įgyvendinant planus ir demonstruojant tai, ką gali pasiūlyti bei kuriant istorijas", – apie praktiškas partnerystes Formulės 1 lenktynėse pasakoja ji.

Dominyka Kukurytė / FOTO: Peter Fox

D. Kukurytė atskleidžia, kad „Scuderia AlphaTauri komandoje yra keli vienodi garažo įrangos rinkiniai, kurie vienu metu keliauja į skirtingas pasaulio vietas ir būna paruošti lenktynėms. Ji taip pat papasakojo, ką komanda daro, kad esantys partneriai nepabėgtų kitame sezone ir leistų kurti didesnius bendrus projektus. Pasak D. Kukurytės, geriausias kelias yra pasikviesti partnerius į komandos garažą lenktynių metu, kad jie patys iš labai arti pajaustų Formulės 1 dvasią.

F1 jausmas

„Mes stengiamės visa tai daryti autentiškai ir leisti svečiams pajausti, ką reiškia būti įvykių centre Formulės 1 lenktynėse. Jie mato, kaip dirba mechanikai, kaip atrodo technika ir gali pasijausti komandos dalimi. Tik taip galime užtikrinti, kad jų lūkesčiai bus pranokti ir galėsime kurti stipresnius santykius ateityje", – sako ji.

Dominyka Kukurytė

Lietuvė darbą su partneriais palygino su techniniu sustojimu Formulės 1 lenktynėse.

„Techninio sustojimo metu prie bolido dirba apie 20 žmonių ir kiekvienas aiškia žino, ką jam reikia padaryti. Padangų keitimo metu jie gali užtrukti tik apie dvi sekundes, bet tai turi labai daug įtakos lenktynių rezultatui. Lygiai taip pat komandoje veikia partnerystės, nes turime labai daug įrankių ir projektų, kuriuos galime naudoti kuriant partnerystes", – patirtimi dalijasi D. Kukurytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją