Komandos „Kross reidas“ ekipos narys Eligijus Abartis papasakojo daugiau apie tai, kaip ekipai kilo mintis startuoti Moldavijoje. Anot lenktynininko, pasiūlymas buvo gautas dar vasaros pradžioje ir iš pradžių komanda jo rimtai net nesvarstė. Tačiau jau dabar Eligijus Abartis užtikrina – greta šalies sostinės Kišiniovo esančioje autokroso trasoje kils ir Lietuvos trispalvė.

„Kai Vilkyčiuose vyko Europos autokroso čempionatas, mes dalyvavome nacionalinėje klasėje. Na ir pas mus užėjo šių varžybų Moldavijoje organizatoriai. Pakvietė spalio gale palenktyniauti pas juos, pažadėjo atleisti nuo startinių mokesčių, pasirūpinti apgyvendinimu. Žodžiu – viskas įskaičiuota. Iš pradžių pagalvojome, kad važiuoti toli, tai to pasiūlymo iškart nepriėmėme. Po kurio laiko su komanda pakalbėjome, kodėl nepakeliavus ir nepabandžius palenktyniauti užsienyje“, – apie netikėtai gimusį planą pasakojo Eligijus Abartis.

Gargždų autokroso lenktynininkai šalies garbę gins lenktynėse Moldavijoje

Į varžybas Moldavijoje vyks trys komandos „Kross Reidas“ nariai – Eligijus Abartis, lenktyniausiantis „Class 8 1600cm3“ klasėje, Gintautas Norkus, kuris startuos „Class 12 Touring“ įskaitoje ir Andrius Šimonis, pasirodysiantis „Class 12 Supercars“ rikiuotėje. Eligijus Abartis pasakoja, kad visose klasėse lietuviai turės ką veikti, mat į šias varžybas susirenka itin gausus būrys dalyvių iš įvairių šalių.

„Žinau, kad į šį etapą atvažiuoja Ukrainos, Bulgarijos, Rumunijos, Baltarusijos atstovai. Tose varžybose net įsteigta komandinė pereinamoji taurė, kurią laimėjus trejus metus iš eilės jau galima pasilikti ją visam laikui. Kitu atveju – taurė kasmet atsiduria pas naujus šeimininkus. Šiuo metu taurė priklauso moldavams – „Master Cross“ komandai“, – sakė pašnekovas.

Nors Lietuvos autokroso istorijoje yra įrašų apie lietuvių startus Moldavijoje, tačiau šioje šalyje mūsų tautiečių nebuvo jau seniai. Būtent todėl lietuviai neturi ir daug informacijos apie trasų charakteristikas šiame krašte. Visgi Eligijus Abartis atkreipė dėmesį į tai, kad prie Kišiniovo esanti trasa gali būti klastinga.

„Danga yra juoda. Tarsi juodžemis, bet jis su moliu. Jei sausa, tai gruntas būna labai kietas, bet vos palijus tampa visiška čiuožykla. Nuo Kišiniovo trasa nutolusi vos per devynis kilometrus. Trasą prižiūri jų federacija, viskas ten padaryta pagal europinius standartus. Manau, kad bus tikrai smagu išbandyti savo jėgas naujoje trasoje ir su nežinomais varžovais“, – pasakojo Eligijus Abartis.

Eligijus Abartis neslepia, kad „Kross Reidas“ komanda į Moldaviją vyksta turėdama tikslą laimėti. Pasak lenktynininko, ekipos norą startuoti svečioje šalyje realybe pavertė partneriai UAB „Edelmeta“, UAB „Astrelė“, „Kengūra veža“ ir Mantas Kanapeckas, užsiimantis pakabos gamyba Eligijaus Abarčio „Lada Samara“ autokroso automobiliui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)