Komandos pilotas Vaidotas Paškevičius sako, kad pagrindinis šių varžybų tikslas bus išmėginti atnaujintą čekų komandos „Fesh Fesh“ sunkvežimį „Tatra Jamal“.

Praėjusiame Dakaro ralyje komanda jau nuo pirmųjų greičio ruožų susidūrė su techninėmis problemomis, kurios lydėjo lietuvius iki pat finišo. Nepaisant to, trijulė sugebėjo savo vardus įrašyti į Dakaro ralio metraščius, kai iš pusiau funkcionuojančio sunkvežimio išspaudę viską, ką gali, laimėjo paskutinį greičio ruožą.

„Norime šiemet nebeturėti tų pačių problemų su sunkvežimiu ir Dakare važiuoti nuo starto iki finišo greitai, turėti maksimalią galią. Dėl šios priežasties, dėl reikalingų kilometrų testuojant būsimą Dakaro sunkvežimį, nusprendėme startuoti Maroko ralyje, kur mūsų lauks šešios varžybų dienos, 1449 kilometrai greičio ruožų, o atstumas su pervažiavimais sieks 2219 kilometrų. Manau, kad tokio atstumo užteks suprasti, kaip šįkart sunkvežimis važiuos maksimaliomis apkrovomis“, – sakė V. Paškevičius.

Vaidotas Paškevičius su komanda Maroko ralyje

Po praėjusio Dakaro lietuvių komandai pavyko išsiaiškinti, kad dėl nuolatinių jų „Tatra“ techninių problemų, kai sunkvežimis buvo praradęs galią, buvo kaltas variklio programavimas. Kitaip sakant, į kompiuterį buvo įrašyta visiškai netinkama programa. Maža to, bandymai ją perprogramuoti varžybų eigoje nedavė jokio rezultato ir lietuviams teko tenkintis gerokai apriboto potencialo sunkvežimiu.

„Į Maroko ralį važiuojame būtent dėl tikslo išmėginti sunkvežimį, bet jeigu pavyks laimėti ir kokį greičio ruožą bei aplenkti tuos, kurie čia atvyksta siekti pasaulio čempionų titulo, bus labai malonu. Manau, kad galime tą padaryti. Jei tik sunkvežimis važiuos nepriekaištingai, mes savo darbą padarysime“, – sakė V. Paškevičius.

Nors dėl techninių sunkvežimio dalykų lietuviams galvos skausmo jau mažiau, o testai Maroke parodys, ar galima šia technika pasitikėti, V. Paškevičiui kur kas daugiau rūpesčių kelia biudžetas. Nors komanda jau pateikė paraišką organizatoriams ir Dakare startuoti planuoja, kol kas tam dar trūksta finansų.

Vaidotas Paškevičius su komanda Maroko ralyje

„Ačiū kompanijai „Stareka“ ir jos vadovui Andriui Ryženokui, įmonėms „Constra“ ir „Deigas“, kurie šiemet įnešė itin didelį indėlį į tai, kad galėtume startuoti tiek Maroke, tiek Dakare, tačiau kol kas dar laisva generalinio partnerio pozicija. Vis dar ieškome partnerių, kurių vardą galėtume garbingai vežti iki pat finišo artėjančiame Dakaro ralyje“, – sakė V. Paškevičius.

Maroko ralyje lietuvių sunkvežimis bus pažymėtas 509 numeriu. Iš viso šioje įskaitoje startuos dešimt sunkvežimių. Jų gretose ir tokios pavardės kaip Janus Van Kasteren, Martin Macik ar Tomas Vratny.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją