Prieš startą Giedrius Notkus pasakojo, kad Elektrėnuose sieks išvengti klaidų ir parodyti maksimaliai gerą rezultatą. 2016-aisiais metais šį ralį laimėjęs duetas neslepia, kad šįkart juos slėgs dar didesnė atsakomybė.

Lietuvos automobilių ralio čempionate galutinis sezono rezultatas skaičiuojamas išbraukiant vieną, blogiausiai susiklosčiusį etapą. Būtent toks blogiausias etapas Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetui buvo Rokiškyje.

Dėl žiūrovų suteiktos pagalbos „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose komisarai ekipažą diskvalifikavo. Tai reiškia, kad šis etapas teoriškai gali būti išbrauktas skaičiuojant metinės įskaitos taškus. Norint, kad taip ir įvyktų, abu likusius sezono ralius – Elektrėnuose ir Zarasuose „Viada-Multi FX“ ekipažas turi įveikti be nesėkmių.

Giedrius Notkus tvirtina, kad varžytis maksimaliu pajėgumu ekipažas yra pasiruošęs, nors po Rokiškyje patirtos avarijos jų „Mitsubishi Lancer EVO IX“ reikėjo išties nekuklaus remonto.

„Čempionatas šiemet mums sklandžiai nesiklosto, taip kaip klostėsi pernai ar užpernai. Jau turime vieną „baranką“. Šiemet sezonas trumpas – liko tik du etapai. Neįvyko du žieminiai etapai, o tas vienas nebaigtas ralis mums sumaišė visas kortas. Važiuojame į Elektrėnus su mintimi, kad turime atsivežti aukštą rezultatą. Teorinių šansų kovoti dėl aukštų vietų sezone tikrai dar turime, todėl klysti jau nebegalime. Bet čia ralis, čia visko atsitinka. Niekada negali būti šimtu procentų užtikrintas.

Ruošėmės Elektrėnams tikrai atsakingai. Praėjusią savaitę dar darėme testus. Per juos išlindo smulkių problemų. Turėjome laiko jas išspręsti, todėl automobilis yra tokios būklės kaip prieš sezoną – kaip naujas.

Nors Rokiškyje ta mūsų avarija neatrodė labai baisiai ir automobilis, atrodytų, smarkiai nenukentėjo, bet tas incidentas mums skaudžiai davė „per piniginę“. Buvo sugadinta daug agregatų, aplamdytas kėbulas, galiausiai išėjo iš rikiuotės ir variklis. Buvo dideli nuostoliai, bet dėkojame savo partneriams, kad rado galimybių mums padėti. Nors mums ir nepasisekė, bet niekas nenusisuko. Todėl dabar su gera nuotaika ir nusiteikimu atvažiavome į Elektrėnus“, - sakė Giedrius Notkus.

Giedrius Notkus teigia, kad Elektrėnų ralis šiemet bus gerokai kitoks nei buvo ankstesniais metais. Organizatoriai šiemet sumažino greičio ruožų skaičių, o tai reiškia, kad greičio ruožai tapo kiek ilgesni. Kai kurie jų sukurti sujungiant kelių, anksčiau buvusių greičio ruožų atkarpas.

Pilotas sveikintinu pavadino ir dar vieną organizatorių sprendimą – vienas greičio ruožas bus skirtas trasoje prieš daugiau nei dešimtmetį žuvusiam lenktynininkui Rolandui Šaduikiui atminti.

„Labai džiugu, kad organizatoriai pasistengė ir ralis tikrai bus įdomus. Greičio ruožai - pakankamai ilgi. Jų bus dešimt. Šįkart jie pakankamai smarkiai atnaujinti, todėl manau, kad laukia sunkesnis ralis.

Džiugu, kad panaudotas legendinis greičio ruožas. Jis liūdnas, nes 2007-aisiais metais jame nesėkmingai vertėsi ir žuvo panevėžietis lenktynininkas Rolandas Šaduikis. Tačiau pagarba organizatoriams už sprendimą šį greičio ruožą vėl naudoti ir pavadinti jį būtent Rolando atminimui.

Rolandas – šviesaus atminimo žmogus. Jis buvo mano pirmasis mokytojas ralyje, kuris įkvėpė, padėjo atsistoti ant kojų, davė patarimų. Keliu kepurę prieš organizatorius, kurie priėmė tokį sprendimą. Tikiuosi, kad šis greičio ruožas ir apskritai šis ralis visiems bus sėkmingas, su kuo mažiau avarijų. Norėčiau, kad jų nebūtų visai, bet čia toks sportas. Gali atsitikti visko“, – kalbėjo Giedrius Notkus.

Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetas Elektrėnuose startuos 4-uoju numeriu. „Viada-Multi FX“ ekipos spalvas čia taip pat veš ir kitas komandos duetas – Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu. Jų „Mitsubishi Lancer EVO X“ bus pažymėtas 18-uoju numeriu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)