Bene šviežiausias traukos varžybų dalyvis buvo Kazlų Rūdos meras Mantas Varaška. Pastarasis ne vienerius metus draugiškai į miesto valdas įsileisdavęs šimtus greičiausių Lietuvoje vairuotojų, nė karto nebuvo bandęs startuoti pats.
Visgi šį sezoną RSVMOTORS suteikė jam galimybę „dragą“ patirti su sportiniu „Audi RS3“ automobiliu. Tiek ir užteko.
„Meras neslėpė gerų emocijų po starto ir prisipažino, kad mielai kartotų viską. Tai, panašu, jau turime susitarimą su RSVMOTORS, kad kompanija leis jam sėsti prie šio ir dar kitų kelių turimų „Audi RS3“ vairų visą sezoną, padės dalyvauti visuose čempionato etapuose“, – pasakojo vienas varžybų organizatorių Tomas Stadalius.
Prisidėjo prie gyvūnų gerovės
„Drago“ organizatoriai pradėdami greičiausiųjų sezoną nusprendė varžybas įprasminti ir paramos akcija. Visus dalyvius ir žiūrovus jie kvietė paaukoti „Laukaro pagalba gyvūnams“ globos namams.
Prie akcijos prisidėjo ne tik „drago“ dalyviai. Pirmosiose čempionato varžybose svečiavosi ir šonaslydžio komanda „Drift Happens team“. Jo nariai „Drift taksi“ siūlė visiems norintiems patirti aštresnių įspūdžių.
Atlygį, gautą už pasivažinėjimus, „Drift Happens team“ taip pat nusprendė paaukoti gyvūnų globos namams.
Pagerino rekordą
Vienas iš „drago“ veteranų – Aivaras Štikelis. Šio sportininko pavardę žino visos Lietuvos traukos varžybų gerbėjai. Šįkart jis turėjo stoti ir kautis finale su latviu Jevgenij Bičkovs, tačiau šildant bolido padangas išlindo gedimas.
Ir nors šitai lėmė, kad A. Štikeliui teko patirti techninį pralaimėjimą, visgi lėkdamas 402 metrų ilgio trasoje jis pirmame Lietuvos „drago“ čempionato etape sugebėjo pagerinti savo asmeninį rekordą.
Ketvirtį mylios jis įveikė per 8,41 sek. Didžiausias išvystytas greitis trasoje buvo 269 km/val.
Nedaug nuo jo atsiliko legendinio „ježmobilio“ autorius – Ježij Chmelevskij. Jis „drago“ tiesiąją perskriejo per 8,46 sek., o jo pasiektas greitis siekė net 278 km/val. Tiesa, ir J. Chmelevskij bolidas patyrė gedimą, kuris neleido jam tęsti varžybų.
Nustebino „fantazuotojus“
Dar viena „drago“ sezono atidarymo staigmena tapo dėmesys vairuotojui, pademontravusiam toli gražu neblizgančius rezultatus.
Įprastai automobilių traukos varžybose stengiamasi startuoti kuo greičiau, kai tik užsidega leistina starto šviesoforo spalva. Geras reakcijos laikas, sako „drago“ profesionalai, yra pusė kelio iki išties gero rezultato.
Tačiau šįsyk renginio partneris „Fantazijos.lt“ apdovanojo tą vairuotoją, kuris prie starto linijos „užsifantazavo“ ir pademonstravo blogiausią reakcijos laiką.
Dovanas už rezultatą, kuriuo didžiuotis negalima, atiteko Kęstučiui Gyliui. Jo reakcijos laikas buvo -0,8137 sek.
Nugalėtojai
Galiausiai po dviejų dienų varžybų susumavus rezultatus paaiškėjo visi pirmojo „drago“ čempionato etapo nugalėtojai.
„Daily drive“
- Janis Tomas Andersons
- Emilis Martinkus
- Ieva Pečeliūnienė
„Stock“
- Adrijus Kisieliauskas
- Marius Striokas
- Žilvinas Palukaitis
„Street A“
- Donatas Morkūnas
- Egidijus Gaidamavičius
- Jonas Žydelis
„Super stock“
- Klaudijus Kvietkauskas
- Viktoras Chaju
- Artūras Vismanas Gusto
„Street B“
- Egidijus Valutis
- Jordanas Avižienius
- Aleksej Isakov
„Super street“
- Dainius Procykas
- Saulius Petrošius
- Darius Norkus
„Super gas“
- Saulius Petrošius
- Andrius Ūsas
- Povilas Araminas
„Pro FWD“
- Linas Jurgaitis
- Irmantas Katinas
- Antanas Krivickas
„Super Comp“
- Jevgenijs Bickovs
- Aivaras Štikelis
„Junior Dragster“
- Daniils Bickovs