Prieš du metus baigęs karjerą kartinge, G. Grinbergas iškart sėdo prie „Le Mans“ prototipo vairo. LMP3 ir LMP2 kategorijų automobiliai yra beprotiškai greiti, jų aerodinaminiai elementai leidžia posūkius įveikti greičiau nei kai kurių formulių automobilių. Visai kitomis savybėmis pasižymi NASCAR automobiliai. Jokios aerodinamikos, nedideli stabdžiai, daug arklio galių ir didelė masė, kurią suvaldyti labai nelengva.
„Mechaninės pavarų dėžės keitimo svirtis yra tik mano asmeniniame automobilyje. Lenktynėse iki šiol pavaras keisdavau svirtelėmis prie vairo. O čia – visiškas „old school“, keturios pavaros H schema. Man tokie iššūkiai patinka, todėl jau antrame važiavime beveik viskas pavyko. 420 AG šiaip nemažai, bet dar 100 nepakenktų. Testo metu automobilio nustatymai buvo neutralūs, todėl dėl mano gana agresyvaus stiliaus greitai perkaisdavo padangos. Žinant, kad sukibimą su asfaltu šis automobilis gauna tik iš padangų ir pakabos, savo trasos ratų įveikimo laikais esu visai patenkintas ir manau, kad galėčiau kovoti dėl prizinių vietų čempionate. Ar ten važiuosiu? Nežinau, bet būtų visai smagu“, – po testo sakė G. Grinbergas.
Automobilio ir lenktynininko bandymuose dalyvavęs Euro NASCAR prezidentas Jerome Galpin buvo atviras: „Tai, ką ąš šiandien mačiau trasoje, man patiko. Gustas labai nedaug atsiliko nuo mūsų daug patirties turinčio piloto bandytojo. Jei lietuviui pavyktų surinkti bent 60% proc. biudžeto čempionatui, mes padengtume likusią dalį“.
„NASCAR Whelen Euro Series“ čempionatas prasideda gegužės 14 dieną Valensijoje. Iš viso įvyks 7 etapai Ispanijos, Čekijos, Didžiosios Britanijos, Kroatijos, Vokietijos, Belgijos, Italijos trasose. Visos lenktynės numatytos su žiūrovais.
G. Grinbergas yra pirmasis lenktynininkas iš Lietuvos, išbandęs NASCAR automobilį. Europos NASCAR lenktynes trasose stebi apie 20 000 žiūrovų. NASCAR buvo vienintelis aukščiausio lygio čempionatas JAV, 2020 metais sugebėjęs surengti visas planuotas lenktynes ir yra žiūrimiausias sportas Jungtinėse Valstijose.