Lenktynių pradžia klostėsi pagal planą. Abu RWR automobiliai važiavo vienas paskui kitą geru tempu ir stengėsi vengti kontaktų su dar 21-u LMP2, LMP3 ir GT klasių automobiliu. Maždaug 50 lenktynių minutę pirmas C. Ware sustojimas pasipildyti degalų praėjo sklandžiai, bet automobilis į boksus sugrįžo jau po vieno rato – pradėjo streikuoti variklis. Po 21 minutės remonto „Ligier“ vėl išvažiavo į trasą, tačiau pirma vieta buvo negrįžtamai prarasta – komanda atsiliko net 14 ratų.
„Jau treniruotėse turėjome tą pačią bėdą. Gali būti, kad elektronika gavo per daug drėgmės per liūtį Malaizijoje ir dabar tai atsiliepė. Cody savo dvi valandas trasoje toliau įveikė be nuotykių. Viskas buvo gerai ir mano pirmą valandą. Spausti didelės prasmės nebebuvo, svarbiausia, kad automobilis pasiektų finišą. Buvo net šiek tiek nuobodu, kiek gali būti nuobodu važiuojant vidutiniu 180 km/val. greičiu“, – pasakojo lietuvis G. Grinbergas.
Vis tik po kurio laiko lenktynininkas pajuto, kad automobilis pradėjo trūkčioti, dingo galia. Teko sustoti boksuose, o komanda vėl užsiėmė remontu. Po kelių minučių inžinierių darbo komandos automobilis vėl lėkė trasoje, tačiau neilgam – G. Grinbergas netrukus vėl turėjo grįžti, nes problema padidėjo.
„Prieš tai radijo ryšiu komandos vadovas buvo pasakęs, kad jei variklis neveiks normaliai, trauksimės iš lenktynių. Aš jau ir saugos diržus atsisegiau, bet manęs paprašė dar likti automobilyje. Po beveik 10 minučių remonto, vėl buvau trasoje ir viskas veikė normaliai. Tereikėjo pasiekti finišą, bet iki jo likus 10 minučių vėl prasidėjo trūkčiojimas. Šiaip tai gana pavojinga, nes nežinai kurioje trasos vietoje sumažės galia ir sulėtėsi. Paskui važiuojantys varžovai nesitiki tokio siurprizo, taigi stengiausi greitesniems trauktis iš kelio“, – įspūdžiais dalinosi jauniausias visų laikų Le Mans stiliaus lenktynių nugalėtojas G. Grinbergas.
Lietuvis pripažino, kad paskutiniai du ratai buvo košmariški. Automobilis vos važiavo, o komanda paskaičiavo, kad gali pritrūkti ir degalų. Buvo priimtas sprendimas daugiau nebesustoti, nes automobilis po to galėjo visai nebeužsivesti. Komandai būtinai reikėjo kirsti finišo liniją, nes tik tokiu atveju automobilis klasifikuojamas lenktynėse.
2020 metų Azijos Le Mans Serijos sezonas įeis į istoriją ir tuo, kad tai buvo paskutinės lenktynės LMP2 AM specifikacijos automobiliais. „Ligier JS P2“ išeina į pensiją, o kitais metais juos pakeis dar greitesni bolidai.
Tai pirmas šešiolikmečio titulas profesionaliame autosporte ir vienas didžiausių Lietuvos žiedinių lenktynių istorijoje. Tiesiogines TV ir interneto transliacijas iš kiekvieno lenktynių etapo matė po 4 milijonus žiūrovų, belieka tikėtis, kad dėmesį į G. Grinbergą atkreips tarptautiniai rėmėjai ir jis galės tęsti pergalingą kelią link Le Mans viršūnės. Nors RWR komanda kvietimą į vienas didžiausių lenktynių pasaulyje turi, tačiau tai nereiškia, kad lietuvis galės ten startuoti. Tam reikia nemažo biudžeto, kurio kol kas nėra.