„Džiaugiuosi, kad tebesitęsiantį karantino laikotarpį komandų vadovai išnaudoja rengdamiesi mūsų organizuojamoms varžyboms, kurios, drįstu prognozuoti, šiemet bus kaip reta atkaklios,“ - sako pagrindinis jų organizatorius Darius Jonušis.

Mat norą jose dalyvauti jau pareiškė ne tik titulą ginsiantys pernykščiai šių varžybų laimėtojai - „Circle K milesPlus Racing Team“, bet ir kiti potencialūs pretendentai į vietas ant nugalėtojų pakylos. Ne tik klasėse, bet ir bendrojoje įskaitoje.

Anaiptol ne tenkintis statistų vaidmenimis į Palangą atvyksta ir dvi pajėgios „Qvick – VR Racing“ komandos iš Belgijos, kurių sportininkai šioje trasoje vairuos itin galingus ir greitus automobilius.

„Qvick - VR Racing“ – tai puikiai žinoma Belgijos lenktynių komanda, įsikūrusi Oostendės miestelyje. Ją subūrė ir išlaiko automobilių sportą visa širdimi pamėgusios Van Rompuy ir Qvickų šeimos. Komandos, kurios technikos skyriui vadovauja Erikas Qvickas ir jo sūnus Kenzi, sportininkai yra nesyk lenktyniavę ir Palangoje ir čia iškovoję ne vieną pergalę.

Itin palankiai fortūna Lietuvoje šypsojosi šios ekipos lenktynininkui Steve Vanbellingenui, kuriam pergalių fanfaros Palangoje aidėjo 2010 ir 2018 metais. Pirmąsyk Steve čia triumfavo kartu su „KS Motorsport“ komanda ir lenktynių partneriais Wardu Sluys ir Benny Smets, tąsyk su „BMW Silhoutte“ pirmieji kirtę finišo liniją.

Dar sunkesnę, bet ne mažiau įspūdingą pergalę S.Vanbellingenas nukalė 2018-aisiais, kai jam talkino du gerai žinomi Lietuvos ilgų nuotolių lenktynių meistrai Robertas Kupčikas ir Nemunas Dagilis.

Tąsyk būtent belgui buvo patikėtas „Aurum 1006 km lenktynių“ finišas, įprasminęs visas jo „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ ekipos pastangas ir lūkesčius.

Steve su „Porsche 911 GT3 Cup“ pirmas kirto finišo liniją, nuvažiavęs visą 373 ratų 1006 km distanciją per 8 val. 41 min. 59,272 sek. ir užfiksavęs naują šių lenktynių trukmės rekordą.

„Tokių lenktynių pamiršti neįmanoma, - po finišo kalbėjo jų nugalėtojas. – Retai taip nutinka, kad po daugiau nei 1000 km abi pirmosios prizininkės finišuotų atsilikusios viena nuo kitos mažiau nei vienu ratu, todėl tai tik didina pergalės kainą“.

Šiemet kartu su prieš lenktynes 55-ąjį gimtadienį paminėsiančiu S. Vanbellingenu pirmosios „Qvick – VR Racing“ komandos garbę gins jauniausias ekipos narys, 33-jų Tomas Van Rompuy ir 40-tis Tomas Boonenas, vairuosiantys galingą lenktynių monstrą „Marc Cars 2 Mustang“.

Į šią belgų komandą žiūrovai neabejotinai atkreips dėmesį ne tik dėl išskirtinio, galbūt vienintelio šiose lenktynėse tokio bolido, bet ir dėl puikiais fiziniais duomenimis pasižyminčio, 1,92 cm ūgio ir tik 82 kg sveriančio jos lenktynininko T. Booneno, kuris, ko gero, iš anksto galėtų pretenduoti į aukščiausiojo „Aurum 1006 km lenktynių“ sportininko titulą.

Jei priminsime, kad T. Boonenas dar geriau žinomas kaip Belgijos plento dviračių lenktynininkas, 2005 metais Madride laimėjęs ir pasaulio dviračių čempionatą, tai irgi bus anaiptol ne visa intriguojanti informacija apie šį „Qvick – VR Racing“ komandos narį.

Pirmoji belgų komanda į Lietuvą atvyksta su Palangos trasoje dar neregėtu originaliu australų gamybos automobiliu „Marc Cars II“, kurį ilgų nuotolių lenktynėms paruošė „Qvick Motors“ specialistai. „Mustango“ ratus suka V8 5,2 litro darbo tūrio „Ford“ variklis, išvystantis 615 AG.

Šiam lenktynininkų trio komandos vadovai kelia užduotį finišuoti pirmajame „Aurum 1006 km lenktynių“ absoliučios įskaitos trejetuke.

Antrosios belgų ekipos sudėtyje kol kas tik du sportininkai – vyriausias, 67-erių Dirkas Van Rompuy ir ne kartą Palangoje lenktyniavęs 54-erių Erikas Qvick.

Jie vairuos 3 litrų darbo tūrio Twinturbo variklį turintį ir išvystantį net 460 AG „BMW M2CS“ automobilį.

Tačiau „Aurum 1006 km lenktynės“ – maratoninės, kurių našta dviem sportininkams gali būti ir per sunki.

Todėl tikėtina, kad Palangoje startuosianti ši belgų komanda lenktynininkų gretas sieks papildyti būtent Lietuvos sportininku, turinčiu tokių lenktynių patirtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)